پیوستن ١٠ جوان عرب به صفوف گریلا

١٠ جوان عرب در استقبال از بسیج عمومی برای مبارزه علیه حملات اشغالگرانه ترکیه-پ.د.ک به صفوف گریلاهای کوردستان پیوستند.

در پاسخ به حملات رژیم متجاوز ترک و خاندان خودفروش بارزانی علیه مناطق حفاظتی میدیا گروه دیگری از جوانان روژاوا و شمال و شرق سوریه به صفوف گریلا ملحق شدند. پیش از این ۵٠ جوان، پس از آن ١٢ جوان عرب به صفوف گریلا پیوسته بودند، امروز نیز ١٠ جوان عرب اعلام کردند که در پاسخ به فراخوان بسیج عمومی در صیانت از کوردستان به صفوف گریلاهای کوردستان ملحق می‌شوند.

جوانان در بیانیه‌ای پیوستن خود به نیروهای گریلا را اعلام کردند.

متن بیانیه که از سوی یکی از نومبارزان عرب قرائت گردید به شرح زیر است:

"همچنانکه می‌دانیم رژیم وحشی و فاشیست ترک از ١۴ آپریل کوهستان‌های کوردستان را هدف حمله قرار داده است. این حمله مستقیما با حمایت ناتو و خاندان بارزانی -خاندانی که چوب حراج به شرف و کرامت خود زده‌، همچنین میهن و موجودیت خود را نیز به عرضه فروش گذاشته‌ است- صورت گرفته است. تمامی نیروهای هژمونگرا، اشغالگر، استعماری و در رأس آنها پ.د.ک برای ریشه‌کن کردن کورد در سراسر جهان به توافق رسید‌ه‌اند، پ.د.ک در همکاری با رژیم ترک تمامی توان خود را برای نابودی جنبش آزادی بکار می‌گیرد. ما نیز شانه به شانه نیروهای گریلا مقاومت می‌کنیم و برای درهم شکستن این نقشه و اهداف کثیف آنان و خیانت پ.د.ک که فعالانه علیه ما وارد میدان جنگ شده است به این جنگ می‌پیوندیم. ما انتقام تاریخی را از اشغالگران و همکاسه‌های آنان می‌ستانیم.

بر این اساس ما یکبار دیگر اعلام می‌کنیم که گریلا نیرویی میهنی است و برای صیانت از انسانیت و خلق‌های فرودست می‌رزمد و ایستادگی می‌کند. امروز روز انتقام از اشغالگران است، روز رهایی خاک ماست، آنهایی که موظف به ایفای نقش در این مبارزه هستند جوانان و زنان جوان هستند. بر این اساس ما حملات اشغالگرانه دشمنانی که درصدد نابودی جوانان و زنان جوان، نابودی خاکمان، زبانمان، فرهنمان و رهبرمان می‌باشد، درصدد تجزیه جامعه ما و به بردگی کشیدن ما می‌باشد را نمی‌پذیریم. ما این مبارزه را علیه اشغالگران شعله‌ور می‌کنیم و از خط مشی آزادی که رهبر آپو به ما یاد داده است صیانت به عمل می‌آوریم.

بر این اساس ما همچون جوانان خلق عرب به بسیج عمومی جمعیت جوانان پیوسته و در این ماه و روز مقدس مشارکت خود در صفوف گریلایی را اعلام می‌داریم و برای انتقام خون تمامی شهیدان ما دارای نیرویی بزرگ و عزمی راسخ می‌باشیم.

در پایان فراخوان ما به تمامی جوانان و زنان جوان عرب از تمامی طیف‌ها و بویژه خلق عرب این است که علیه دشمن فاشیست راه کوهستان‌ها را در پیش گیرند و به صفوف گریلا ملحق شوند و اتحاد خود را با روح برخودان گریلا که ضامن پیروزیست و انقلاب کوردستان را به پیش می‌برد اعلام نمایند. همچنین لازم است با پیوستن به صفوف گریلا پیروزی‌ بزرگ در کوردستان را محقق می‌نماییم و نظام فاشیست ترک را در کوردستان فرو‌پاشیم.

اکنون در جنگ سنگینی قرار داریم و برای پاسخ دادن به این جنگ هر جوان لازم است به صفوف گریلا ملحق شود، تمامی جوانان و زنان جوان باید به نیروهای گریلا بپیوندند."