راهپیمایی جوانان عفرین در محکومیت اشغالگری رژیم ترک و همدستی بارزانی با اردوغان

جوانان انقلابی منطقه‌ی عفرین با انجام راهپیمایی حملات دولت اشغالگر ترکیه و همکاری پ.د.ک با آنها و حمله به مناطق گریلا را محکوم کردند.

در راهپیمایی که با حضور صدها عضو جنبش جوانان انقلابی سوریه‌ی منطقه عفرین انجام شد، دولت اشغالگر ترکیه و پ.د.ک به دلیل حمله به مناطق حفاظت شده‌ی میدیا و حمله به گریلاهای آزادی کوردستان محکوم شدند.

جوانان تصاویر عبدالله اوجالان رهبر خلق کورد، پرچم‌های جنبش جوانان انقلابی سوریه و پلاکارد «علیه خیانت و اشغالگری بجنگید» را بلند کردند.

دیار عفرین عضو رهبری جنبش جوانان انقلابی سوریه شاخه‌ی عفرین در این راهپیمایی سخنرانی کرده و از جوانان درخواست نمود تا در مقابل اشغالگری‌های ترکیه و خیانتکاران مبارزه کرده و گفت در ابتدا ما جوانان مسئول حفظ خاک و خلق خود هستیم. نباید ما در مقابل حملات به جنبش آزادی کوردستان سکوت کنیم. هیچ نیرویی نمی‌تواند اراده ما را از بین ببرد، چون اراده‌ی ما قدرتمند است و تا رسیدن به پیروزی مقاومت خواهیم کرد.

دیار عفرین همچنین گفت: هیچ تفاوتی میان دشمن و پ.د.ک باقی نمانده است، چون هر دو علیه مسئله‌ی کورد می‌ایستند. وی گفت: "کاری که پ.د.ک انجام می‌دهد، در خدمت مسئله‌ی کورد نیست و دشمن نیز همان موضع‌گیری را دارد. به همین دلیل هیچ تفاوتی میان دشمن و پ.د.ک باقی نمانده است. هر دو می‌خواهند برای منافع خود، ما را از بین ببرند."

این راهپیمایی با حمایت از مقاومت گریلا و محکوم نمودن خیانتکاران به پایان رسید.