خبر فوری: یورش به استرک تی‌وی و مدیا هابر: پلیس ساختمان را غارت کرد

صالح سمو: حملات دولت ترکیه با هدف تخلیه منطقه از ساکنین آن است

 ریاست مشترک شورای منطقه زرگان اعلام نمود، حمله علیه منطقه با هدف تخلیه منطقه از ساکنین اصیل آن است و اشغالگران می‌خواهند یک‌بار دیگر و از نو به اشغالگری دست زنند، به‌همین دلیل شهروندان نباید به‌هیچ ‌وجه از خاک خود دست بکشند.

دولت اشغالگر ترکیه و تبهکارانشان حملاتشان به مناطق زرگان و تل تمر در شرق کانتون حسکه که به جبهه‌های جنگ با ارتش اشغالگر ترکیه نزدیک است را افزایش داده‌اند.

بر اساس بیانیه نیروهای سوریه دمکراتیک ق.س.د در روز گذشته دولت اشغالگر ترکیه و تبهکاران همکارش، در ساعات پایانی روز به‌صورت بی‌وقفه به مرکز زرگان و روستاهای اطراف آن حمله کرده و بیشتر از ۳۲۰ توپ به زرگان شلیک کردند.

صالح سمو ریاست مشترک شورای منطقه‌ای زرگان در رابطه با این ‌موضوع گفت:"دولت اشغالگر ترکیه و تبهکارانش اخیراً به‌ صورت بدون وقفه به مرکز زرگان و روستاهای اطراف آن حمله می‌کنند و این‌گونه تلاش می‌کنند تا منطقه را از ساکنان اصیل آن تخلیه کرده و این منطقه را اشغال نماید و این‌گونه تغییر دموگرافی در منطقه ایجاد کنند."

سمو همچنین به این مسئله اشاره نمود که علت حملات آن‌ها به دلیل شکست سیاسی دولت اشغالگر ترکیه است. از طرف دیگر نیز آن‌ها از لحاظ اقتصادی شکست خورده‌اند. اقتصاد ترکیه به‌طور کامل سقوط کرده ‌است. همین امر سبب دیوانگی گردانندگان رژیم ترک شده‌ است.