تداوم حملات هوایی رژیم متجاوز ترکیه به شمال و شرق سوریه

رژیم متجاوز ترک حمله به مناطق اداره خودگردان شمال و شرق سوریه را ادامه می‌دهد. سازمان بدنام میت ترکیه یک شهروند را در جندرس عفرین اشغالی به گروگان گرفت.

به گفته منابع محلی، سازمان استخبارات ترک (میت) یک شهروند جندرس را به نام نزار محمد بوزان (٢۵ ساله) ربوده است. این جوان عفرینی حین سفر به عفرین اشغالی در ایست بازرسی تبهکاران وابسته به ترکیه در مسیر جندرس -عفرین به گروگان گرفته شده است.

همزمان حملات بی‌وقفه توپخانه‌های ارتش متجاوز ترک به مناطق مختلف اداره خودگردان شمال و شرق سوریه ادامه دارد. رژیم ترک از ساعت ١١ به وقت محلی روستاهای امحوش و وحشیه در کانتون شهبا را آماج حملات خمپاره‌ای و اوبوس قرار داده است. در رابطه با زیان‌های جانی و مالی خبری در دست نیست.

بنابر اطلاعیه شورای نظامی منبج، رژیم اشغالگر ترک در سه روز گذشته شش روستای منبج را هدف حمله قرار داده است. اطلاعیه می‌افزاید:"ارتش اشغالگر ترک روستاهای حشریه، تغار، محسنلی، ام جلود، سیاده و یالنلی را با خمپاره و سلاح‌های سنگین هدف قرار داده است. ارتش ترک در ٣ روز گذشته از پایگاه‌های خود در نزدیکی روستاهای تغار، حشریه، یاشکی و شیخ ناصر ۴١ گلوله توپ شلیک کرده است. هدف رژیم ترک برهم زدن امنیت و اختلال در زندگی اجتماعی شهروندان است."