تصاویر ویدیویی عملیات انتقام انقلابی روز ٢۴ می در ارتفاعات زاپ

گریلا تی‌وی تصاویر عملیات انتقام انقلابی ٢۴ می در منطقه مقاومت کوروژارو عرصه زاپ و همچنین سلاح‌ها و تجهیزات به غنیمت گرفته شده از سوی نیروهای گریلا را منتشر کرد.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) پیش از این در اطلاعیه‌ای جزئیات عملیات مذکور را بدین شرح اعلام کرده بود؛

"ساعت ٩:٣٠ روز ٢۴ می/ ٣ خردادماه وقتی اشغالگران در اتراف سنگرهای جنگ تپه شهید شمدین منطقه مقاومت کوروژارو عرصه زاپ بودند از سوی نیروهای نیم‌سیار ما از دو محور هدف حمله نفوذی قرار گرفتند. نیروهای ما با تاکتیک‌های نوین ترکیبی اشغالگران را در هم کوبیدند. جزئیات عملیات اینچنین است:

محور اول عملیات از فاصله‌ای نزدیک یک موضع اشغالگران را هدف قرار داد. در این سنگ ٢ اشغالگر حضور داشتند که هر دو آنها مجازات شدند و موضع هم منهدم گردید. محور دوم عملیات یک سنگر دیگر را با سلاح فردی و نارنجک هدف قرار دادند. با حمله به این موضع اشغالگران پا به فرار گذاشتند، نیروهای ما این موضع را منهدم کردند. اشغالگرانی که درصدد مداخله بودند هدف حمله قرار گرفتند که در نتیجه آن ۴ اشغالگر مجازات شدند. تیم‌های نیم سیار ما وارد موضع اشغالگران شدند و ٢ اشغالگر دیگر را به هلاکت رساندند. نیروهای ما یک سلاح بی‌کی‌سی، ١۵٠ گلوله آن و یک دوربین شب را ضبط کردند. نیروهای ما یک موضع دیگر را هم هدف قرار داده و منهدم کردند.

در این عملیات انتقام انقلابی که از سوی تیم‌های نیم‌ سیار به شیوه‌ای برق‌آسا به انجام رسید ٨ اشغالگر کشته و یک قبضه بی‌کی‌سی، ١۵٠ گلوله آن و یک دوربین شب به غنیمت گرفته شدند. سه موضع دشمن منهدم گردیدند."