یگان‌های مدافع غیرنظامیان: یک پلیس ترکیه کشته شد

یگان‌های مدافع غیرنظامیان (YPS) علیه نیروهای پلیس ترک در استانبول عملیاتی را به انجام رساند و یک پلیس را به سزای اعمالش رساند.

تیم انتقامی شهید چیاگر هیوی یگان‌های مدافع غیرنظامیان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اعضای آن در چارچوب «روز آزادی فرارسیده است» در مناطق آرناوتکوی و آوجیلار شهر استانبول علیه پلیس رژیم فاشیست ترکیه عملیات‌های نیرومندی را به انجام رساندند.

یک پلیس کشته شد

در اطلاعیه آمده است:

"حوالی غروب روز ١٢ ژوئن در نزدیکی روستای چکماکل بخش آرناوتکوی یک پلیس ترکیه در حین خروج از خودرو هدف ۶ گلوله نیروهای ما قرار گرفته و به سزای اعمالش رسید. این پلیس فاشیست در جا کشته شد.

حوالی غروب روز ٢ ماه می نیروهایمان در مسیر جاده پازاریولو محله یشیلکوی بخش آوجیلار خودرو نیروهای پلیس را هدف قرار دادند. نیروهای ما از دو محور به خودرو شلیک کردند، خودرو از مسیر خارج شد و با تیرک برق تصادف کرد. در این عملیات حداقل ٢ پلیس فاشیست زخمی شدند. تعداد پلیس‌های کشته شدن محرز نشد، خودرو پلیس به دلیل تصادف شدید غیرقابل استفاده می‌باشد.

هر کس به کوردها حمله کند هدف نیروهای ما قرار می‌گیرد

دولت اشغالگر ترک علیه خلق کورد  جنبش آزدیخواهی از تمامی توانایی خود بهره می‌گیرد، به قتل‌عام دست زده و در مجلس این کشور برای قاتلان کف می‌زنند. این حملات با مقاومت سراسری می‌تواند درهم بشکنند. روز روزِ ایستادگی و انتقام است. پلیس، بسیجی‌ها، مزدوران و خبرچینان دولت ترک که دستشان به خون کوردها آغشته شده باشد در هر موقعیت امنیتی که باشند هدف عملیات انتقامی نیروهای ما قرار می‌گیرند. ما اعضای خوددفاعی خلقمان هستیم. عملیات‌های انتقامی نیروهای ما بدون وقفه ادامه خواهند داشت."