انهدام یک موضع اشغالگران ترک از سوی گریلاهای یژا ستار

گریلاهای یژا ستار در هفتانین و ورخله علیه اشغالگران ترک عملیات‌هایی را به انجام رساندند. در این عملیات‌ها یک موضع ارتش ترک منهدم شده و به یک بیل مکانیکی لطمه وارد شد.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان(ه.پ.گ) در رابطه با عملیات‌های نیروهای گریلا و حملات رژیم اشغالگر ترک اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در اطلاعیه آمده است:

"در چارچوب کارزار انقلابی جنگ خابور؛

٣ اکتبر/ ١١ مهر ساعت ١١:٢٠، گریلاهای یژا ستار علیه اشغالگرانی که در ارتفاعات پیربولا تپه کوردینه عرصه هفتانین در حال احداث جاده بودند عملیاتی را با سلاح سنگین به انجام رساندند. در این عملیات یک سنگر دشمن منهدم گردید و به یک بیل مکانیکی صدمه وارد شد.

۴ اکتبر ساعت ١۵:۴٠ یک دستگاه دوربین مداربسته ارتش ترک در منطقه تپه آزاد عرصه متینا توسط نیروهای ما شناسایی شده و ضبط گردید.

در چارچوب کارزار شاهین‌های زاگرس در عرصه آواشین؛

۴ اکتبر ساعت ١٧:٣٠ نیروهای یژا ستار علیه اشغالگران ترک در ورخله عملیاتی را با سلاح‌های سنگین به انجام رساندند و اهداف تعیین شده را با موفقیت هدف قرار دادند.

۵ اکتبر ساعت ٨ نیروهایمان اشغالگران مستقر در مروانوس را با سلاح سنگین هدف قرار دادند. از تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن اطلاعی در دست نیست.

در منطقه مقاومتی ورخله عرصه آواشین؛

۴ اکتبر ارتش اشغالگر ترک از صبح تا شب منطقه مقاومت ورخله را با سلاح سنگین و هلی‌کوپترهای تهاجمی هدف حمله قرار داد. صبح ۵ اکتبر یکبار دیگر حملات خود را به ورخله از سر گرفت.

٣ اکتبر پایگاه‌های مرزی دشمن منطقه کوردینه عرصه متینا را آماج حملات توپخانه و خمپاره‌باران قرار دادند. در نتیجه این حملات منطقه دچار آتش‌سوزی شد و حریق مذکور همچنان ادامه دارد.

۴ اکتبر از ساعت ١٩:٣۵ الی ٠٠:١٠ نیمه شب هلیکوپترهای دشمن بر فراز مناطق مروانوس، دره باسیا، تپه سور و تابورا عربان به گشتزنی پرداختند. همزمان هلی‌کوپترهای تهاجمی دره باسیا و تپه کارتال را هدف حملات راکتی و گلوله‌باران قرار دادند.

۴ اکتبر از ساعت ٢١:٣٠ تا ٢٣ هلیكوپترهای دشمن بر فراز خط قاشورا در آواشین به پرواز درآمدند. همزمان هلی‌کوپترهای تهاجمی روستاهای دشیشه، مناطق کوردینه و کلا قمری را هدف حمله قرار دادند.

۴ اکتبر ساعت ١٧:٣٠ هواپیماهای جنگنده رژیم ترک منطقه چیای رش در عرصه زاپ را بمباران کردند."