برادر مسعود بارزانی سرپرستی نظامیان اعزامی به منطقه سیدکان را بر عهده دارد

پارت دمکرات کوردستان، صبح امروز (٢٣ نوامبر) نظامیان خود را به سمت سیدکان اعزام کرد. بر اساس اطلاعات بدست آمده، سیهاد بارزانی برادر مسعود بارزانی سرپرستی این نیرو را به عهده دارد.

علی‌رغم همه‌ی تلاش‌ها برای ممانعت از اخلالگری پارت دمکرات کوردستان، اما این حزب روز به روز بر تحرکات نظامی خود می‌افزاید و به سیاست‌های جنگ‌طلبانه‌اش علیه جنبش آزادی کوردستان ادامه می‌دهد.

در چهارچوب فعالیت‌های جنگ‌طلبانه‌ی پ.د.ک علیه جنبش آزادی کورد، صبح امروز پ.د.ک گروهی دیگر از نیروهای مسلح خود را با سلاح سنگین به مناطق سیدکان منتقل کرد.

بر اساس اطلاعات بدست آمده این گروه توسط سیهاد بارزانی برادر مسعود بارزانی سرپرستی می‌شود و با توپ و انواع ابزار و خودروهای نظامی مسلح شده است.

وزارت پیشمرگه و فرمانده کل نیروهای پیشمرگه اعلام کردند آنها برای انتقال نیروها هیچ فرمانی صادر نکرده‌اند، یعنی بدون دستور وزارت پیشمرگه این نیروها منتقل شده‌اند و پیشمرگه نیستند.

به گفته‌ی چندین منبع نظامی، نیروهایی که امروز به سیدکان منتقل شده‌اند، گردان پشتیبانی وابسته به یگان‌های ۸۰ پارت دمکرات کوردستان است که توسط سیهاد بارزانی برادر مسعود بارزانی سرپرستی می‌شوند، این نیرو متعلق به خانواده‌ی بارزانی است نه نیروی حکومت.