دکتر مظلوم فرمانده ه.پ.گ: هیچ نیرویی نمی‌تواند پ.ک.ک را از میان بردارد

دکتر مظلوم فرمانده ه.پ.گ اظهار کرد که تنها تکیه‌گاه رژیم ترک در مقابل نیروی گریلا تکنولوژیست و افزود:"رژیم ترک همیشه ادعا می‌کند که پ.ک.ک را از میان برمی‌دارد، اما نیک بداند، هیچ نیرویی توانایی نابودی پ.ک.ک را ندارد."

ماه می در جنبش آزادیخواهی کوردستان به ماه شهیدان شناخته می‌شود. به مناسبت ۴۶مین ماه شهیدان، دکتر مظلوم یکی از فرماندهان نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) با آژانس خبری فرات گفتگو کرد.

دکتر مظلوم در آغاز سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ماه می، گفت:"ما رهروان شهیدان انقلاب هستیم، ما از رنج‌های آنان صیانت خواهیم کرد. بویژه با ادای احترام به مجاهدت‌های حقی کارر و چهار پیشاهنگ زندان آمد (فرهاد کورتای، محمود زنگین، اشرف آنیک و نجمی أونَر) یاد و خاطره آنان را زنده نگاه می‌دارم. ما تا آخرین قطره خون راه شهیدان را ادامه می‌دهیم. ما در سایه مبارزات هوالان پیشاهنگ به امروز رسیده‌ایم. بویژه تاریخ انقلاب ما با تاریخ انقلاب‌های جهانی متمایز است. اشغالگران به درازای ٢٨ خیزش خلقمان همیشه بر سیاست نابودی، اشغالگری و قتل‌عام بر کورد و کوردستان پافشاری کرد‌‌ه‌اند.

در پاسخ به این رویه رهبر آپو همراه با هوالان خود مبارزه آزادی کوردستان را آغاز کرد. در نتیجه رنج و تلاش‌های هوالان و رهبری امروز کوردستان و کورد در تمامی جهان شناخته شده است. این ماه همچنین سالگرد شهادت دنیز گزمیش و ابراهیم کایپاک‌کایاست. یاد و خاطره آنان را نیز گرامی می‌دارم. ما نباید پیشاهنگان گرامی این انقلاب را فراموش کنیم. راه آنان را باید ادامه دهیم، ایستار، زندگی ومبارزه هوالان شهید روشنی‌بخش راه مبارزات ماست."

شما به دنبال نابودی که هستید؟

دکتر مظلوم با اشاره به تهدیدهای رژیم ترک علیه جنبش آزادیخواهی گفت:"رژیم ترک خود خوب می‌داند که ناحق است، به همین دلیل ترس و هراس بزرگی دارد. آنها از آسیای میانه به خاورمیانه آمده‌اند و کوردستان را اشغال کردند. سپس کوردها را نادیده گرفتند. اما تمامی جهان می‌داند که اگر این انقلاب به پیروزی برسد هر چهاربخش کوردستان از اشغالگران پاکسازی می‌شود. ما به این واقعیت اذعان داریم و ایدئولوژی ما نیز متکی بر این حقیقت است. تنها تکیه‌گاه رژیم اشغالگر ترک تکنولوژی است.

همیش‌ ادعا می‌کند که پ.ک.ک را نابود می‌کند. شما که را به نابودی تهدید می‌كنید؟ همه نیک بدانند که هیچ نیرویی توانایی نابوی پ.ک.ک را ندارد. حتی اگر یک فرد کورد روی زمین باقی بماند مبارزه آزادیخواهی کورد ادامه خواهد یافت. این موضوع نزد ما آشکار است. فاشیسم آ.ک.پ-م.ه.پ امروز هر کورد را هدف قرار داده و دشمن اعلام کرده است. به همین دلیل هر کورد باید بر این اساس عمل کند."