گروهی از جوانان عرب و کورد به صفوف گریلا پیوستند

گروهی از جوانان عرب و کورد، به نیروهای گریلای آزادی کوردستان پیوسته و اعلام کردند، از همه جوانان درخواست می‌کنیم، علیه اشغالگری و خیانت به نیروهای گریلا بپیوندد.

در پاسخ به فراخوان جوامع جوانان کوردستان برای پیوستن جوانان و زنان به صفوف گریلا گروه دیگری از جوانان کورد و عرب به نیروهای گریلا ملحق شدند. این گروه در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حملات رژیم متجاوز ترک و خیانت پ.د.ک به کوردها پیوستن خود به نیروهای ه.پ.گ را اعلام کردند.

بیانیه جوانان به‌شرح زیر است:

دولت اشغالگر ترکیه که علیه همه ارزش‌های بشری کار می‌کند، از سیاست کثیفی پیروی کرده تا قدرت خود را در جهان تحمیل نماید. به‌همین دلیل به پروژه ملت دمکراتیک و جنبش آزادی حمله می‌کنند. هدف آن‌ها از این سیاست از بین بردن تفکر و اندیشه رهبر آپوست که در همه جهان گسترش یافته است.

گریلا مقاومتی بی‌مانند انجام می‌دهد

حملات ۱۷ آوریل به کوهستان‌های کوردستان توسط نیروهای هژمونگرا و بویژه دولت ترکیه و پ.د.ک که در طول تاریخ همیشه در خط خیانت جای داشته ‌است، انجام شد. هدف این حملات از بین بردن جنبش آزادی و خلقی است که در مقابل قدرت و حکومت آن‌ها می‌ایستد. علاوه‌بر این‌ها گریلاهای آزادی کوردستان مانند ۱ سپر و مدافعی بی‌مانند ظاهر شده تا از اعتقادات خلقشان دفاع نمایند و توطئه‌ها و ژنوساید و غارت دشمنان را خنثی کنند.

دولت ترکیه از بین خواهد رفت

همه سیاست‌های غیراخلاقی، سلاح شیمیایی و حملات هوایی و زمینی که دولت ترکیه برای از بین بردن نیروهای گریلا استفاده می‌کند، توسط گریلا، با اراده‌ای قدرتمند خنثی شده‌ است. همین امر ترکیه را به سمت نابودی برده و یکبار دیگر آشکار شد که جنگ گریلا، جنگ اراده و آزادی است.

با روح فدایی اشغالگری و خیانت را از بین می‌بریم

بر این اساس به درخواست جمعیت جوانان، ما به‌عنوان جوانان عرب و کورد در این سرزمین وظیفه خود می‌دانیم که از خاک و شرافتمان علیه حملات امحاگر دفاع کنیم. به‌همین دلیل تصمیم گرفتیم به نیروهای گریلا بپیوندیم. در چنین پروسه‌ای باید هر جوانی پاسخی مناسب داده و به نقش خود عمل کند و به نیروهای گریلا بپیوندد، چون امید و رؤیای آزادی راه آن‌هاست.

بر این اساس ما از همه جوانان آزاد می‌خواهیم که به نیروهای گریلا بپیوندند. ما با روح مقاومت، اشغالگری و خیانت را از بین می‌بریم. به‌همین دلیل می‌گوییم، «به جنگ آزادی علیه اشغالگری و خیانت ملحق شوید».