گریلا از زمین و آسمان ارتش ترکیه را هدف قرار داد

گریلاهای کوردستان در گاره علیه ارتش اشغالگر ترکیه عملیات هایی انجام دادند. ه.پ.گ اعلام کرد، "با خشم علیه توطئه‌ی ۱۵ فوریه ضربات مرگباری به دشمن اشغالگر وارد کردیم."

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) درباره‌ی حملات اشغالگران به عرصه گاره و عملیات نیروهای گریلا اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در اطلاعیه ه.پ.گ آمده است:

"روز ۱۱ فوریه در ساعات صبح و بعد از ظهر، گریلاهای ما علیه ارتش اشغالگر ترکیه دو عملیات انجام دادند. اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد این ۲ عملیات در ساعت آتی اعلام خواهد شد.

در روز ۱۲ فوریه نیروهای اشغالگر قصد داشتند به وسیله‌ی هلیکوپتر نیروهای خود را در منطقه سیانی پیاده کنند، اما گریلاهای ما از فاصله‌ی نزدیک هلی‌کوپتر را هدف قرار داده و در نتیجه هلی‌کوپتر مجبور شد منطقه را ترک کند.

عملیات در منطقه‌ی سیانه‌ی اقلیم گاره روز ۱۲ فوریه به سمت چیلکا، کانی نورهان و گلی کافکا پیشرفته است.

'اشغالگران که توانایی پیشروی ندارند منطقه را به وسیله‌ی جنگنده‌هایشان بمباران می‌کنند'

ارتش اشغالگر ترکیه که از آسمان و زمین توانایی حفاظت از نیروها و سربازهای خود را ندارد، حملات هوایی سنگینی علیه منطقه گاره انجام می‌دهد. در همین راستا در ۱۲ فوریه ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه ۳  بار منطقه‌ی گاره را بمباران نمود. همچنین  ساعت ۱۶ دوبار تپه‌ی خیری، ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه ۳ بار روستای یک مالان، ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه ۳ بار منطقه دشت کافیا را بمباران کرد. طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ بار منطقه گاره بمباران شده است.

ظهر روز ۱۲ فوریه اشغالگران قصد داشتند بر خط سیانی و چیلکا پیشروی کنند. نیروهای ما آنها را تحت نظر گرفته و سپس هدف قرار دادند. بر اساس اطلاعاتی که تاکنون به دست آمده است، یک اشغالگر کشته و مابقی آنها پا به فرار گذاشتند و سپس جسد سرباز کشته شده ی خود را از منطقه خارج نمودند.

روز ۱۲ فوریه ساعت ٢٢:٢٠ دقیقه اشغالگران قصد داشتند به وسیله‌ی ۷ هلیکوپتر وارد منطقه سیانی شوند. نیروهای ما به آنها حمله کرده و اشغالگران ناچار به ترک منطقه شدند.

حمله هوایی به اشغالگران در گاره

نیروهای ما ضربات سنگینی به اشغالگران وارد کردند و از زمین ارتش اشغالگر ترکیه را هدف قرار دادند. همچنین با پیشاهنگی نیروهای هوایی شهید دلال در گاره علیه اشغالگران عملیات انجام شد.

نیروهای مدافع هوایی شهید دلال روز ۱۲ فوریه ساعت ۴:۳۰ با پهپاد بدون سرنشین (درُن) اشغالگران را در منطقه‌ی گاره هدف قرار دادند.

همچنین روز ۱۳ فوریه ساعت ۹:۴۵ اشغالگران را در منطقه‌ی سیانی هدف قرار داده و ضربه‌ی سنگینی به آنها وارد کردند. در این دو عملیات از تعداد کشته و زخمی‌های ارتش اشغالگر ترکیه اطلاعی به دست نیامده است، اما پس از انجام عملیات، اشغالگران به وسیله‌ی هلی‌کوپتر کشته و زخمی‌های خود را از منطقه خارج کردند.

علیرغم حملات شدید هوایی ارتش ترکیه به منطقه، تجهیزات و وسایل مدرن و پیشرفته‌ی نظامی و پهپادهای جاسوسی و تکنولوژی، اما گریلاهای آزادی کوردستان با مبارزات و اعتقادی پولادین می‌جنگند و با خشم علیه توطئه‌ی ۱۵ فوریه، ضربات مرگباری را بر دشمن وارد می‌کنند."