گریلا تی‌وی ویدیوی عملیات انتقام انقلابی در ارتفاعات چیارش زاپ را منتشر کرد

تصاویر ویدیویی عملیات انتقام انقلابی نیروهای گریلا که در آن ١٨ متجاوز ترک از پای درآمده بودند منتشر شد

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) پیش از این در اطلاعیه‌ای جزئیات عملیات را بدین شرح اعلام کرده بود:

"اشغالگران با سلاح شیمیایی و مواد منفجره سنگرهای جنگ تپه جهنم در منطقه مقاومت چیارش عرصه زاپ را بمباران کردند. نیروهای ما تحرکات اشغالگران را تحت کنترل گرفتند، اشغالگرانی که علیه گریلاهای آزادی از سلاح شیمیایی بهره گرفته بودند روز ٢۴می در عملیات انتقام انقلابی نیروهای ما مجازات شدند، تیم‌های نیمه‌متحرک ما با روح حمله آپویی و سربلندی این عملیات را بصورت همزمان به انجام رساندند."

ه.پ.گ اعلام کرد که عملیات گریلایی از دو محور بصورت هماهنگ رأس ساعت ۵:٠٠ آغاز شده و در آن نیروهای گریلا موفق شده‌اند به قلب مواضع دشمن نفوذ کنند.

در این عملیات موفقیت‌امیز که بصورت برق‌آسا در ١٢ دقیقه به انجام رسید ١٨ اشغالگر از جمله ٢ درجه‌دار ارتش ترک از پای درامده‌اند. نیروهای گریلا بر سر اجساد ١٢ نظامی دشمن حاضر شده‌اند و انگشتر متعلق به پایان دوره دانشکده یک نظامی ترک، یک قبظه سلاح بی‌کی‌سی، ١۵٠ گلوله آن، ٢ قبظه سلاح ام-١۶ و ١٨٠ گلوله آن، ٢ قبظه بمب‌انداز، یک قبظه ام‌پی‌تی، یک کلت، یک دوربین شب، یک گوشی موبایل، یک جلیقه نظامی، یک جلیقه فولادی، یک سرنیزه و یک پاوربانک را ضبط کردند. ۴ خیمه و ۴ سنگر اشغالگران به تمامی منهدم شدند.