گریلاهای یژا ستار به یک فروند هلی‌کوپتر ضربه وارد کردند

نیروهای یژا ستار روز ٢ سپتامبر یک فروند هلی‌کوپتر ارتش ترک را که درصدد حمله به منطقه T شکل عرصه زاپ بود هدف قرار دادند. هلی‌کوپتر ارتش ترک پس از آنکه متحمل زیان شد از آسمان منطقه عقب‌نشینی کرد

اطلاعیه مرکز مطبوعات و رسانه نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) به این شرح است:

"در چارچوب کارزار انقلابی شاهین‌های زاگرس؛

٩ شهریور/ ٣١ آگوست ساعت ۵ نیروهای ما در مسیر جاده شمذینان-گوَر در استان جولمرگ یک ایست بازرسی دشمن را هدف قار دادند. تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن محرز نشده است.

ساعت ٠٠:٣٠ روز ١١ شهریور/ ٢ سپتامبر نیروهای یژا ستار در عرص‌ زاپ یک فروند هلی‌کوپتر تهاجمی دشمن را درصدد حمله به منطقه T شکل بود هدف قرار دادند. هلی‌کوپتر دشمن پس از آنکه متحمل ضربات گریلایی شد از منطقه عقب‌نشینی کرد.

ساعت ١٩ روز ٢ سپتامبر نیروهای ما در منطقه جیلوی کوچک عرص‌ زاپ عملیاتی را علیه اشغالگران با سلاح سنگین به انجام رساندند. اهداف تعیین شده به شیوه‌ی موفقیت‌آمیز هدف قرار گرفتند.

در عرصه مقاومتی ورخله عرصه آواشین؛

از ساعت ١:٣٠ الی ٢:٣٠ روز ٢ سپتامبر ارتش اشغالگر ترک با مواد منفجره و سلاح‌های سنگین به عرصه مقاومتی ورخله حمله‌ور شد. اشغالگران که درصدد پیشروی بودند با پاسخ مقاومتگران روبرو شدند و از روی ناچاری عقب‌نشینی کردند.

از ساعت ۶:۵٠ الی ٩ روز ٣ سپتامبر ارتش اشغالگر ترک یکبار دیگر به جنایت جنگی دست زد و با گازهای سمی عرصه مقاومت ورخله را بمباران کرد.

تحرکات درون‌ها و هواپیماهای جنگنده بر فراز آسمان منطقه ادامه دارد.

٢ سپتامبر از ساعت ١١:٣٠ الی ١٩:١٠ توپخانه‌های مرزی دشمن مناطق چمچو، سیدا و روستای رنجبرآخا را آماج حملات راکتی و خمپاره باران قرار دادند. آتش‌سوزی ناشی از این حملات همچنان ادامه دارد.

٢ سپتامبر از ساعت ٢٠:۴٠ الی ٢٢  هلیکوپترهای دشمن بر فراز خط قاشورا در متینا به گشتزنی پرداختند. در همان ساعت هلیکوپترهای تهاجمی اطراف روستاهای دشیشه، ایده، کیسته، هروره در ناحیه کانی‌ ماسی بخش آمیدی و مناطق کوردینه و کلا قمری را هدف گلوله‌باران و حملات راکتی قرار دادند.

٢ سپتامبر از ساعت ٠٠:۴٠ الی ١:٣٠ هلیکوپترهای دشمن در آسمان مناطق مروانوس، تابورا عربان، تپه سپی، تپه سور و تپه سلیمان در آواشین به گشتزنی پرداختند.

٣ سپتامبر از ساعت ٨ الی ٩ هواپیماهای جنگنده روستاهای کافیه، شیرانه و ردنه در عرصه گاره را بمباران کردند. آتش‌سوزی ناشی از بمباران همچنان ادامه دارد."