HPG: خیانت هرگز بی‌پاسخ نخواهد ماند!

نیروهای مدافع خلق (HPG) طی بیانیه‌ای بیان کرد که مزدور به نام عبدالباقی تاشدمیر را که در شهادت سه گریلا در سال ۱۹۹۶ نقش داشت را مجازات کرده‌اند.

مرکز مطبوعاتی HPG در بیانیه‌ای کتبی راجب به عملیات گریلا و حملات اشغالگری اظهار داشت:

عبدالباقی تاشدمیر مزدور که در شهادت ۳ تن از رفقای ما در سال ۱۹۹۶ نقش داشت و به طور فعال برای دولت اشغالگر ترکیه جاسوسی می‌کرد و برای فساد کردن جامعه ما فعالیت فحشا و مواد مخدر انجام می‌داد، توسط نیروهای ما مجازات شد. این مزدور که به اشغالگران خدمت می‌کرد در ۱۶ سپتامبر در نزدیکی روستای دیرکامه در منطقه شهید کندال آمد مجازات شد و انتقام شهدای عزیزمان گرفته شد.

در چارچوب کارزار انقلابی شاهین‌های زاگرس، در منطقه خاکورک؛

ارتش اشغالگر ترکیه در ۲۵ سپتامبر عملیات اشغالگری را در منطقه گلیه رش آغاز کرد. در همان روز یک یگان دشمن با تاکتیک تله‌ی انفجاری مورد اصابت نیروهای ما قرار گرفت. در نتیجه این عملیات موفقیت‌آمیز ۲ اشغالگر مجازات شدند.

دولت اشغالگر ترکیه از طریق رسانه های جنگ ویژه‌اش اخبار دروغی مبنی بر کشته‌شدن این سربازان در اثر حوادث منتشر می کند. مردم ما نباید به این اخبار جعلی و تبلیغات کثیفی که دولت اشغالگر ترکیه برای پنهان کردن ضرر و زیان خود انجام می‌دهد اعتباری قائل شوند.

نیروهای ما ساعت ۰۸:۳۰ روز ۲۸ سپتامبر، تپه شهید شاهان و روز۳۰ سپتامبر ساعت ۰۷:۳۰ تپه کارکر را با سلاح‌های سنگین هدف قرار دادند. در هر دو عملیات صورت گرفته اهداف تعیین‌شده با دقت مورد اصابت قرار گرفت.

در این عملیات‌های که نیروهای ما در منطقه خاکورک برای درود گفتن رفقای مقاومت ورخله انجام دادند، حداقل ۲ اشغالگر مجازات شدند.

در ۲۹ سپتامبر ساعت ۱۷:۳۰ نیروهای ما در اطراف تپه شهید هاوار در منطقه گوشینه وابسته به خاکورک مورد حمله نیروهای مسلح پ د ک  قرار گرفتند.

در ۲۹ سپتامبر از ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه تا صبح روز ۳۰ سپتامبر تحرکات هلیکوپتر در مناطق تپه سور، تپه سلیمان، تپه سپی، مروانوس و تابور عربا در منطقه آواشین صورت گرفت. در همان زمان عرصه کارتال از سوی جت‌های جنگی بمباران شد.

۲۹ سپتامبر شب مناطق حرف ت و تپه شهید سمکو در منطقه زاپ از سوی هلیکوپترهای تهاجمی بمباران شد.

در ۲۹ سپتامبر، ساعت ۱۸:۱۰ روستای کاراوه از ناحیه چمانکه واقع در ناحیه آمدییه شهر دهوک از سوی جت‌های جنگی بمباران شد.