هشدار فرماندهی عرصه هفتانین به نوکران رژیم فاشیست ترکیه

فرماندهی عرصه هفتانین به کسانی که به اشغالگران خدمت می‌کنند، هشدار داد و گفت؛"ما از این افراد درخواست می‌کنیم، دست از این کارهای خود که خدمت به اشغالگران و دور از معیارهای میهن‌دوستی است، بردارند."

فرماندهی عرصه هفتانین در بیانیه‌ای به کسانی که به اشغالگران خدمت می‌کنند، به شدت هشدار داده و از آنها می‌خواهد که دست از این اعمال خود بردارند.

متن بیانیه به شرح زیر می‌باشد:

"گریلاهای آزادی و کوردستان در هر منطقه‌ای و اخیراً در گاره مقاومتی قدرتمند انجام داده و برای خلق کورد پیروزی بزرگی به دست آوردند. خلق ما با روحیه و اراده‌ای که از گریلا می‌گیرند، به میدان‌های نوروز رفته و یکبار دیگر نشان دادند که آنها خلق قیام هستند.

در چنین مرحله‌ای دولت اشغالگر ترکیه دست از کارهای اشغالگرانه‌ی خود بر نداشته و در تلاش گسترش فعالیت‌های اشغالگرانه است. به ویژه می‌خواهند برخی از افراد را در جنوب کوردستان به این اعمال آلوده کرده و آنها را برای اهداف کثیف خود به کار گیرند. در همین چارچوب تعدادی برای منافع مادی با اشغالگران همکاری می‌کنند. در هفتانین به راه‌سازی می‌پردازند. در کوردستان برای اشغالگران راه و جاده احداث می‌کنند. همکاری با اشغالگران برای درست کردن راه‌ها و جاده‌های نظامی برای آنها به معنی خدمت به دشمنان است و این اقدامات جرمی بزرگ علیه خلق ما می‌باشد.

کسانی که برای خدمت به اشغالگران کار می‌کنند، قبلا توسط فرماندهی ما به آنها هشدار داده شده است. بسیاری از آنان با مشاهده ماهیت دشمن، دست از خدمت به اشغالگران برداشتند اما گروهی وجود دارند که هنوز به اشغالگران خدمت کرده و در اشغال جنوب کوردستان نقش دارند. ما یکبار دیگر از آنها می‌خواهیم که دست از این اعمال خود برداشته و به دشمنان خدمت نکنند. این کارهای آنها دور از معیارهای میهن‌دوستی است."