حزب بارزانی‌ها شهروندان زخمی کورد را زندانی می‌کند

پ.د.ک یا هولدینگ تجاری خانواده بارزانی حد و مرزی در خودفروشی نمی‌شناسد، این حزب بتازگی یک شهروند کورد که در حمله هوایی ارتش ترک در منطقه کانی ماسی استان دهوک زخمی شده بود را دستگیر کرده و بجای مداوا وی را به زندان منتقل کرده‌اند.

روز ١٩ نوامبر پهپاد تهاجمی ارتش اشغالگر ترک روستای بیداده در بخش کانی ماسی استان دهوک را هدف حمله قرار داد، در نتیجه این حمله شهروند کورد به نام «سلیمان ملا شیخو» اهل این روستا زخمی شده و زیان فراوانی به خانه و مزرعه وی وارد گردید.

٢٠ نوامبر، یک روز پس از این حمله نیروهای امنیتی پ.د.ک به خانه سلیمان ملا شیخو که نیازمند مداوا بود رفته و وی را به مرکز آسایش دهوک منتقل کردند. وی سپس به زندان محکوم شد. آسایش پ.د.ک از مداوای سلیمان شیخو جلوگیری کرده و وی را به زندان منتقل کردند.

تاکنون هیچ اطلاعی از سرنوشت و محل نگهداری این شهروند زخمی کورد در دست نیست.

یکی از ساکنان منطقه کانی‌ ماسی به نام ه.س در این مورد به خبرگزاری فرات گفت:"پ.د.ک با اقدامات خود در حقیقت نقشه دولت ترکیه را تکمیل می‌کند. بجای آنکه در مقابل مهاجمان بأیستد، غیرنظامیان بیگناه و زخمی را که نیازمند مداوا هستند دستگیر می‌کند. ما اطلاع داریم که دولت ترکیه تمامی امور پ.د.ک را تحت کنترل گرفته و پ.د.ک در مقابل حملات ترکیه سکوت کرده است."

پ.د.ک در حالی از حملات اشغالگرانه رژیم غاصب ترکیه به جنوب کوردستان حمایت می‌کند که در ٣٠ سال حاکمیت خود بر این بخش خاک کوردستان بجز جنگ کوردکشی، تاراج منابع زیرزمینی، آواره کردن جوانان کورد و خودفروشی هیچ دستاورد جداگانه‌ای را کسب نکرده است. فرزندان مصطفی بارزانی از میراث پدریشان که کوردستیزی بود به خوبی صیانت به عمل آورده‌اند. بیهوده نیست که پیشینیان گفته‌اند؛ عاقبت گرگ‌ زاده گرگ شود، گرچه با آدمی بزرگ شود.