ک.ج.ک: باید از مقاومت نوشیروان مصطفی نیرو بگیریم

شورای رهبری کنفدرالیسم جوامع کوردستان ک.ج.ک در سالگرد درگذشت نوشیروان مصطفی سازمانده سابق جنبش تغییر، بیانیه‌ای منتشر کرده و به مسئولین جنبش تغییر و خانواده نوشیروان مصطفی تسلیت گفت.

ک.ج.ک در بیانیه خود اعلام نمود که شادروان نوشیروان مصطفی سمبل انقلاب نوین در مقابل تسلیم، سمبل قیام و مقاومت در مقابل ستم و سرکوب و سمبل عدالت و مبارزات مدنی و دمکراتیک در مقابل نابرابری و بی‌عدالتی است.

در بخش دیگری از بیانیه ک.ج.ک آمده‌است: اکنون که کوردستان در مجموع و به‌ویژه اقلیم کوردستان در مقابل موج جدیدی از اشغالگری و مزدوریگری قرار گرفته ‌است، بیشتر از هر زمان لازم است با نیرو گرفتن از جان انقلابی و اراده مقاومتگری کاک نوشیروان مصطفی بتوانیم از موجودیت و آزادی و دستاوردهای خود صیانت کنیم.

بیانیه ک.ج.ک به مناسبت پنجمین سالگرد درگذشت نوشیروان مصطفی ب شرح زیر می‌باشد:

جناب آقای عمر سیدعلی دبیر کل شورای عمومی جنبش تغییر،

اعضای محترم اتاق اجرایی جنبش تغییر،

خانواده آقای شادروان نوشیروان مصطفی

در پنجمین سالگرد درگذشت رهبر و پیشاهنگ سرشناس خلقمان شادروان نوشیروان مصطفی یاد این مبارز و روشنفکر بزرگ خلقمان را گرامی داشته و به شما عزیزان تسلیت می‌گوییم.

شادروان نوشیروان مصطفی با نیم‌قرن مبارزات خود در راستای آزادی، دمکراسی و حقوق ملی و عدالت اجتماعی جای پای خود را در همه دستاوردهای ملی و دمکراتیک و قانونی باشور کوردستان بر جای گذاشته‌ است. همچنین مدافعی بزرگ برای حقوق خلق کورد در همه بخش‌های کوردستان بود.

شادروان نوشیروان مصطفی در مقابل تسلیم شدن و بی‌ارادگی سمبل انقلاب، در مقابل ظلم و ستم و سرکوب سمبل قیام و مقاومت و در مقابل نابرابری و بی‌عدالتی سمبل عدالت‌خواهی و مبارزات مدنی و دمکراتیک است.

اکنون نیز که کوردستان در مجموع و اقلیم کوردستان به‌طور ویژه در مقابل موج اشغالگری و مزدوریگری قرار گرفته‌ است، بیشتر از هر زمانی لازم است با نیرو گرفتن از جان انقلابی و اراده مقاومتگر کاک نوشیروان مصطفی بتوانیم از موجودیت و آزادی و دستاوردهای خود صیانت کنیم.