عملیات انتقامی گریلاهای یژا ستار در گرامیداشت ١۴ ژوئیه؛ ۴ اشغالگر از پای درآمدند

گریلاهای یژا ستار برای گرامیداشت مقاومت روزه مرگ ١۴ ژوئیه عملیاتی را به انجام رساندند. در این عملیات ۴ اشغالگر کشته شدند، ٢ سنگر و ٢ دوربین مدار بسته منهدم شدند.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) با صدور اطلاعلیه‌ای جزئیات عملیات نیروهای گریلا و حملات اشغالگرانه را منتشر کرد.

در اطلاعیه آمده است:

"در چارچوب کارزار انقلابی جنگ خابور در عرصه متینا؛

ساعت ٧:٣٠ روز ١٣ ژوئیه/ ٢٢ تیرماه عملیاتی علیه اشغالگران مستقر در تپه آزاد از دو محور به انجام رسید. محور اول از فاصله‌ای نزدیک دو سنگر اشغالگران را هدف قرار داد. در این محور ٣ اشغالگر کشته شدند و ٢ موضع دشمن منهدم گردیدند. محور دوم هم ٢ دوربین مدار بسته روی تپه را منهدم کرد.

در این عملیات که از سوی نیروهای یژا ستار برای گرامیداشت مقاومت روزه مرگ ١۴ ژوئیه به انجام رسید در مجموع ٣ اشغالگر کشته و ٢ موضع دشمن و ٢ دوربین مدار بسته منهدم گردیدند.

از ساعت ٢٢ الی ٠٠:٣٠ روز ١٣ ژوئیه هلی‌کوپترهای ارتش ترکیه بر فراز آسمان منطقه قاشورا در عرصه متینا به گشتزنی پرداختند. هلیکوپترهای تهاجمی دشمن اطراف روستاهای ایدنه، کیسته و هروره در بخش کانی‌ماسی آمیدی را هدف حملات راکتی و گلوله‌باران قرار دادند.

در چارچوب کارزار انقلابی شاهین‌های زاگرس؛

نیروهای یژا ستار ساعت ١٣ روز ١ ژوئن علیه اشغالگران مستقر در منطقه تابورا عربان عملیاتی را به انجام رساندند. در این عملیات حداقل یک اشغالگر کشته شد.

ساعت ٢٢ روز ١٣ ژوئیه ارتش غاصب ترک با مواد منفجره و گازهای سمی تونل‌های جنگ منطقه ورخله را هدف حمله قرار داد.

ساعت ٩:٣٠ روز ١۴ ژوئیه ارتش اشغالگر ترک که از پیشروی در منطقه ورخله ناکام شده بود تلاش کرد با استفاده از سگ‌های حامل دوربین به تونل‌های جنگ نفوذ پیدا کند، این تاکتیک دشمن نیز خنثی شد.

ساعت ١٨:۴٠ روز ١٣ ژوئیه منطقه گوشینه عرصه خاکورک از سوی هواپیماهای جنگنده بمباران شد.

در این حملات هیچگونه آسیبی به نیروهای ما وارد نشده است."