عملیات نیروهای گریلا در آگری و آواشین علیه اشغالگران

عملیات نیروهای گریلا در آگری و آواشین علیه اشغالگران ه.پ.گ اعلام کرد که نیروهای گریلا در عرصه‌های آگری و آواشین نظامیان رژیم اشغالگر ترک را هدف قرار داده‌اند. مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای جزئیات عملیات گریلایی علیه

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای جزئیات عملیات گریلایی علیه ارتش غاصب ترک و حملات اشغالگرانه را منتشر کرد.

در اطلاعیه آمده است:"

١٢ مرداد/ ٣ آگوست ساعت ١۵ در بخش دیادین عرصه آگری یک برج مخابراتی دولت اشغالگر ترک از سوی نیروهای ما تخریب شده است. ١۴ آگوست در همین منطقه اشغالگران تحرکاتی را آغاز کردند که بدون کسب نتیجه مجبور به عقب‌نشینی شدند.

٢ مهر/ ٢۴ سپتامبر ساعت ١٣:٣٠ نیروهای یژا ستار اشغالگران مستقر در تپه شهید منزور عرصه آواشین را از عرصه مام رشو با سلاح سنگین هدف قرار دادند. در این عملیات شماری از اشغالگران کشته و زخمی شده‌اند اما تعداد دقیق آن محرز نمی‌باشد. اشغالگران پس از این عملیات کشته و زخمی‌های خود را با هلی‌کوپتر از منطقه خارج کردند.

٢٣ سپتامبر ساعت ١٧:٣٠ ارتش اشغالگر ترک عرصه مقاومتی ورخله را با مواد منفجره هدف قرار داد. بامداد روز ٢۴ سپتامبر مناطق مقاومت را با سلاح سنگین و منفجره بار دیگر هدف حمله قرار دادند.

٢٣ سپتامبر ساعت ١٩ روستای سرگلی در بخش آمیدی از سوی هواپیماهای جنگنده بمباران شد.

٢٣ سپتامبر از ساعت ٢٣ الی ٠٠:٢٠ هلیکوپترهای دشمن بر فراز مناطق تپه سلیمان، مروانوس، تابورا عربان در آواشین به پرواز درامدند. همزمان دره باستا، تپه سلیمان، تپه شهید فرات و منطقه کارتال از سوی هلیکوپترهای تهاجمی هدف حمله قرار گرفتند. ٢۵ سپتامبر از ساعت ۴:٢٠ تا ۴:٢۵ هلیکوپترهای دشمن در آسمان تابورا عربان به گشتزنی پرداختند.

٢٣ سپتامبر ساعت ١٨:٣٠ و ٢۵ سپتامبر ساعت ۵ مناطق اطراف روستاهای کیسته، هروری، دشیشه، ادنه، سرارو واقع در ناحیه کانی‌ماسی بخش آمیدی هدف حملات همزمان هلی‌کوپترهای تهاجمی، توپخانه‌های مرزی و خمپاره‌باران قرار گرفتند."