عملیات پهبادی علیه مواضع ارتش اشغالگر ترک در جولمرگ

ه.پ.گ اعلام کرد که نیروهای دفاع هوایی شهید دلال آمَد روز ١٧ نوامبر علیه نظامیان رژیم اشغالگر ترکیه در تپه شهید باگر بخش چلی استان جولمرگ عملیاتی را به انجام رساندند

بنابر اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق نیروهای دافع هوایی شهید دلال آمَد ساعت ١۶:٣٠ روز ١٧ نوامبر (٢٧ آبان) با پهبادهای بدون سرنشین علیه تپه شهید باگر واقع در بخش چلی استان جولمرگ اشغالگران را هدف قرار داده‌اند. ه.پ.گ اعلام کرد که اهداف تعیین شده مورد اصابت واقع شده‌ و عملیات موفقیت‌آمیزی به انجام رسیده است، تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن در دست نیست.
عملیات علیه اشغالگران در تپه شهید برخودان ارتفاعات خانتور عرصه هفتانین

همچنین رأس ساعت ١٢:۴٠ روز ۶ نوامبر، تك‌تیراندازهای گریلا علیه اشغالگران مستقر در تپه شهید برخودان در ارتفاعات خانتور هفتانین در عملیاتی یک اشغالگر را از پای درآوردند.

عقب‌نشینی از اشغالگران در زاپ

ارتش اشغالگر ترک که از روز ١۴ نوامبر در منطقه بدوه، تپه‌های شهید مونزور و روستای نیروه تحرکات اشغالگرانه‌ای را آغاز کرده بود یک گام عقب‌نشینی کرد اما همچنان در منطقه کنیانیش به تحرکات خود ادامه می‌دهد.

بمباران زاپ

ارتش اشغالگر ترک از ساعت ١١ تا ١٣ روز ١۶ نوامبر اطراف تپه شهید مونزور در عرصه زاپ را با هواپیماهای جنگنده بمباران کرده است.