مقاومت بی‌بدیل نیروهای گریلا علیه ارتش غاصب ترک ادامه دارد

رژیم سفاک ترک به حملات خود به عرصه آواشین شدت بخشیده است. مقاومت گریلاهای ه.پ.گ و یژاستار علیه متجاوزان ادامه دارد.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای جزئیات عملیات‌های گریلایی و حملات رژیم اشغالگر ترک را منتشر کرد.

در اطلاعیه آمده است:

"در چارچوب کارزار انقلابی شاهین‌های زاگرس؛

٢۵ اکتبر/ ٣ آبان ساعت ١٩:١٠ نیروهای ما در عرصه زاپ ٣ فروند هلی‌کوپتر دشمن را که در صدد ورود به منطقه بانستا از منطقه T شکل بودند هدف قرار دادند. در نتیجه این عملیات نیروهای ما به یک فروند هلیکوپتر سیکورسکی ضربه وارد شد. ساعت ١٩:٣٠ نیز دو فروند هلی‌كوپتر تهاجمی درصدد ورود به منطقه T شکل بودند که با مداخله نیروهای ما مواجه شدند. در نتیجه پاسخ نیروهای ما هلی‌کوپترهای تهاجمی دشمن مجبور به عقب‌نشینی شدند و تحرکات اشغالگرانه در منطقه متوقف شد. این عملیات برای گرامیداشت یادو خاطره فرمانده شهید بریتان (گلناز کاراتاش) در سالروز شهادت وی به انجام رسید.

در مناطق تپه کارتال و ورخله عرصه آواشین حملات اشغالگرانه رژیم ترک و مقاومت نیروهای ما بی‌وقفه ادامه دارد. نه تنها در تپه کارتال بلکه در سلسله‌های این منطقه جنگ سنگینی در جریان است. جنگ از تپه کارتال تا منطقه ستونا گسترش یافته است.

بر این اساس:

٢۵ اکتبر ارتش اشغالگر ترک درصدد حمله به تپه کارتال با استفاده از یک خودرو حامل دوربین و مواد منفجره بود. با ضربات سهمگین مقاومتگران کارتال این خودرو همراه با مواد منفجره و دوربین روی آن به تمامی منهدم گردید.

ظهر روز ٢۵ اکتبر زمانیکه ارتش اشغالگر ترک درصدد حرکت بسوی تونل‌های جنگ تپه کارتال بود نیروهای ما ٣ بار آنان را هدف قرار دادند. اشغالگران که با پاسخ قاطع نیروهای ما از پیشروی بازماندند ۴ بار با مواد منفجره و ٣ بار با سلاح‌های شیمیایی دست به حمله زدند.

٢۵ اکتبر ساعت ١۴:٣٠ ارتش اشغالگر ترک درصدد بود تا یک دورون حامل مواد منفجره را به تپه کارتال برساند. با مداخله نیروهای ما این دورون منهدم گردید.

٢۵ اکتبر از ساعت ٢٠ تاکنون ارتش اشغالگر ترک منطقه ورخله را با سلاح‌های سنگین هدف حمله قرار داده است.

٢۵ اکتبر ساعت ١١ هواپیماهای جنگنده تپه شهید هاوار در گوشین عرصه خاکورک را بمباران کردند."