مظلوم آمَد گریلای ه.پ.گ: وسط پیشانی دشمن را نشانه می‌گیریم

گریلای ه.پ.گ مظلوم آمد خاطرنشان کرد که ارتش ترک در مناطق حفاظتی میدیا با شکست روبرو می‌شود و گفت:"چنان ضربه‌ای به دشمن وارد کنیم که نفهمد از کجا خورده است. ما وسط پیشانی دشمن را هدف قرار می‌دهیم."

حملات اشغالگرانه رژیم متجاوز ترک که از ١٧ آپریل ٢٠٢٢ به زاپ، متینا و آواشین آغاز شده بودند با مقاومت گریلاهای زاگرس روبرو شده‌اند. این مقاومت تاریخی با تکیه بر تدارکات نظامی و ایدئولوژیک گریلا شکل گرفته و همچنان ادامه دارد.

مظلوم آمَد، گریلای نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در گفتگو با خبرگزاری فرات در مورد تدارکات نیروهای گریلا علیه حملات اشغالگران سخن گفت.

مظلوم آمد با عزمی بزرگ به جنگ پیروزی مبدل می‌شود و آنان همچون ملیتان‌های آپویی تا به زانو درآوردن دشمن به این جنگ ادامه می‌دهند. مظلوم گفت:"جنگی که ما به پیش می‌بریم یک جنگ تاریخیست. مرگ و زندگی ملت کورد و خاورمیانه است. همچون ملیتان آپویی با آموزش‌های علمی، نظامی، فکری و ایدئولوژیک جنبشمان به پاسخی شایسته و بزرگ برای این مقطع مبدل می‌شویم و می‌رزمیم."

گریلا مظلوم آمد در مورد تدارکات ایدئولوژیک گریلا می‌گوید:"جنگ‌های بزرگ با جنگ‌های کوچک آغاز می‌شوند؛ این نیز با جنگ ایدئولوژیک و نظامی میسر می‌شود. جنگ با پیروزی به نتیجه می‌رسد. از خود می‌پرسم که چگونه می‌توانم لایق رهبری و خلق کورد باشم. در مقابل هر نوع تکنولوژی که علیه گریلا مورد استفاده قرار می‌گیرد ما باید از هر لحاظ خود برای درهم شکستن دشمن مهیا کنیم."

'انسان بزرگترین تکنولوژیست'

مظلوم آمَد خاطرنشان کرد که اگر دشمن در کوردستان با شکست روبرو شود در مقابل گریلا زانو خواهد زد و افزود:"گریلا از هواپیماهای جنگی و تکنولوژی آنها هراسی به دل راه نمی‌دهد. گریلا وقعی به جت‌های جنگنده نمی‌نهد، چیزی به نام آخرین تکنولوژی وجود ندارد."

آمَد با اشاره به سخنان رهبر خلق کورد گفت:"انسان بزرگترین تکنولوژیست. آنکه تکنولوژی را خلق می‌کند انسان است. ما تکنولوژی دشمن را خنثی می‌کنیم. رژیم ترک باید خوب بداند. دشمن با تکیه بر توان خود نمی‌تواند بجنگد، به همین دلیل است که به تکنولوژی روی آورده است. اگر دشمن به جنگ ما آمده است پس ما نیز می‌جنگیم. اگر دشمن غارهای ما را بمباران می‌کند ما نیز جنگ تونل‌ها را در پیش می‌گیریم."

'قهرمانان زاگرس به پیروزی دست می‌یابند'

مظلوم آمد گفت که گریلا این جنگ را به پیروزی تاریخی برای خلق کورد مبدل می‌کند و افزود:"اگر ما به پیروزی نرسیم نمی‌توانیم به جنگ ادامه دهیم. ما پیروزی را برای رهبری و تمامی خلق‌های فرودست به ارمغان می‌آوریم. در این جنگ ما تدارکات لازم را اخذ کرده‌ایم، ما این تجارب را در خط مقدم جنگ به نمایش می‌گذاریم. قهرمانان زاگرس به پیروزی دست می‌یابند. ما همچون نیروی گریلا در تاریخ جای می‌گیریم. نیروی گریلا با علمی که از رهبر آپو و نیرویی که از خلق می‌گیرد دشمن را در هم می‌شکند. اگر ارتش غاصب ترک در مناطق حفاظتی میدیا با شکست روبرو شود در تمامی مناطق دچار هزیمت خواهد شد."

'کوردستان به گورستان دشمن مبدل می‌شود'

مظلوم آمد در ادامه گفت:"کوردستان به گورستان دشمنان مبدل می‌شود. گفتند که در کوه آگری بر روی کوردستان بتون ریخته‌اند. رهبری این بتون را شکست. ما نیز در مناطق حفاظتی میدیا این بتون را می‌شکنیم. نیروهای موجود در مناطق حفاظتی میدیا دارای چنین توانی هستند. ما خود را برای هر چیزی حاضر کرده‌ایم. ما با تجارب ۴٣ ساله خود به پیروزی می‌رسیم. به وظایفی که بر عهده گرفته‌ایم عمل می‌کنیم. پوزه دشمن را در مناطق حفاظتی میدیا به زمین می‌کشیم. به دشمن چنان ضربه‌ای بزنیم که نداند از کجا خورده است. وسط پیشانی دشمن را نشانه می‌رویم. گریلا هیچگاه در مقابل تکنیک شکست نمی‌خورد."

مظلوم آمد در خصوص ایستار گریلا در برهه‌های دشوار مبارزه گفت:"می‌گویند که دارای تکنولوژی هستیم و گریلا را شکست می‌دهیم. ما نیز می‌گوییم که گریلا شکست‌ناپذیر است و به موجودیت خود ادامه می‌دهد. هر تکنیکی را که می‌خواهید بکار بگیرید، ما در مقابل تکنولوژی شما می‌جنگیم."

گریلای ه.پ.گ مظلوم آمد در پایان خاطرنشان کرد که آنان در زاپ، آواشین، متینا، خاکورک و مناطق حفاظتی میدیا به پیروزی دست می‌یابند و افزود:"ناله و فغان دشمن در کوردستان به آسمان برمی‌خیزد. من نسبت به این مرحله موضع خود را شفاف می‌کنم. به عنوان یک انقلابی در سطح ملیتان آپویی اعلام می‌کنم که دشمن با شکست روبرو می‌شود. با تجارب ۴٣ ساله، امسال دشمن درهم می‌شکند. وقتی دشمن متحمل ضربه‌ی بزرگی شد دیگر نخواهد توانست نام کوردها را بر زبان بیاورد."