نیروهای گریلا با سلاح سنگین مواضع اشغالگران را هدف قرار دادند

نیروهای ه.پ.گ و یژا ستار در عرصه‌ی آواشین نظامیان رژیم اشغالگر ترک را با سلاح سنگین هدف قرار دادند

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات عملیات نیروهای گریلا و حملات اشغالگرانه دولت ترک را منتشر کرد.

در اطلاعیه آمده است:

"در چارچوب کارزار انقلابی شاهین‌های زاگرس در عرصه آواشین؛

ساعت ١۶:۴٠ روز ١٨ ژوئیه / ٢٧ تیر ماه در منطقه تپه سلیمان با سلاح سنگین اشغالگران را هدف قرار دادند. مواضع اشغالگران آماج ضربات سهمگین نیروهای گریلا قرار گرفت.

مقاومت نیروهای ما در تونل‌های جنگ و مواضع منطقه ورخله ادامه دارد. اشغالگران به درازای روز تا شب ١٨ ژوئیه با گاز سمی و مواد منفجره به مواضع نیروهای ما حمله کردند اما هیچ نتیجه‌ای بدست نیاوردند.

از ساعت ٢٢:۵٠ تا ٠٠:٣٠ روز ١٨ ژوئیه هلی‌کوپترهای دشمن بر فراز آسمان مناطق مروانوس، تابورا عربان و تپه سلیمان به گشتزنی پرداختند. مناطق تپه سور و ستونا نیز از سوی هلی‌کوپترهای جنگنده هدف حمله قرار گرفتند.

ساعت ٩:١٠ روز ١٩ ژوئیه اشغالگرانی که درصدد ورود به مواضع جنگ در تپه سور بودند هدف ضربات سهمگین قرار گرفتند و مجبور به عقب‌نشینی شدند. ساعت ٩:۴٠ اشغالگران یکبار دیگر درصدد حمله برآمدند که با پاسخ دندان‌شکن نیروهای ما روبرو شدند و باز هم پا به فرار گذاشتند. اشغالگران از پایاگه سیوری منطقه تپه سور را هدف حمله قرار دادند.

در چارچوب کارزار انقلابی جنگ خابور در هفتانین و متینا؛

از ساعت ۶:١٠ روز ١٧ ژوئیه در منطقه تپه دوپشک عرصه هفتانین، نیروهای ما با سلاح سنگین اشغالگران را هدف قرار دادند. مواضع اشغالگران به شیوه‌ای موثر درهم کوبیده شد.

از ساعت ٢٢:٣٠ الی ١ روز ١٨ ژوئیه هلی‌کوپترهای دشمن در منطقه قاشورا-ی عرصه متینا به پرواز درآمدند. هلی‌کوپترهای تهاجمی روستاهای کیسته و هروری منطقه کانی‌ماسی بخش آمیدی را بمباران کردند.

در منطقه زاپ؛

از ساعت ٠٠:٠٠ الی ١ روز ١٨ ژوئیه پایگاه‌های مرزی ارتش ترک با خمپاره منطقه چمچو را بمباران کردند.

از ساعت ٩:٣٠ الی ١٠ روز ١٩ ژوئیه هواپیماهای جنگنده مناطق چمچو و سیدا را بمباران کردند.

در این حملات هیچ آسیبی به نیروهای ما وارد نشده است."