نیروهای گریلا مواد منفجره اشغالگران را علیه اشغالگران بکار می‌گیرند

نیروهای گریلا در عرصه مقاومت ورخله پس از ضبط مواد منفجره ارتش اشغالگر ترک و خنثی سازی آن، یکبار دیگر از آن در عملیات‌های خود علیه نظامیان غاصب ترک بهره می‌گیرند.

ارتش اشغالگر ترک از روز ٢٣ آوریل/ ٣ اردیبهشت با همکاری نوکرهای پ.د.ک عرصه‌‌های متینا، زاپ و آواشین را آماج حملات هوایی و زمینی قرار داده است. این حملات وارد ۶مین ماه خود شده‌اند.

رژیم متجاوز ترک علی‌رغم آنکه از پیشرفته‌ترین تکنولوژی در این حملات استفاده کرده، اما تاکنون در مقابل مقاومت نیروهای گریلا با ناکامی روبرو شده است. نیروهای گریلا با تاکتیک‌های نوین اشغالگران ترک را هدف قرار داده و ضربات مرگباری را بر متجاوزان تحمیل می‌کنند.

رژیم اشغالگر ترک برای لاپوشانی اضمحلال خود به شیوه‌های کثیف جنگ روی آورده است. علی‌رغم سانسور رسانه‌های وابسته به رژیم ترک، تصاویر منتشر شده از سوی نیروهای گریلا واقعیت‌های این جنگ را نمایان می‌کند.

مواد منفجره ضبط شده علیه خود اشغالگران مورد استفاده قرار می‌گیرند

گریلاهایی که در عرصه مقاومت ورخله آواشین با اراده‌ای نستوه علیه اشغالگران ایستادگی می‌کنند، مواد منفجره‌ای را که رژیم ترک علیه این منطقه تدارک دیده بود ضبط کردند.

تخمین زده می‌شود که این تصاویر متعلق به ماه آگوست باشند. در تصاویر یک گریلا می‌گوید که باید چاشنی‌هایی در این مواد منفجره کار بگذارد.

نیروهای گریلا با خلاقیت ویژه مواد منفجره به غنیمت گرفته شده را نخست خنثی می‌کنند و سپس از آن علیه ارتش ترک بهره می‌گیرند.

اشغالگران ترک با تجهیزات و سلاح‌هایی که خود به جنگ گریلا آورده‌اند متحمل ضربات مهلک می‌شوند.