نیروهای مدافع خلق: ١١ متجاوز به هلاکت رسیدند

ه.پ.گ اعلام کرد در عملیات گریلاهای کوردستان در ٢٢ و ٢٣ سپتامبر/ ٣١ شهریور و ١ مهرماه علیه ارتش ترک ٩ اشغالگر به هلاکت رسیده و ١١ اشغالگر زخمی شده‌اند.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای جزئیات عملیات‌های تازه گریلا علیه ارتش ترک را منتشر کرد.

برپایه اطلاعیه ه.پ.گ روز ٢٢ سپتامبر در چارچوب کارزار انقلابی شاهین‌های زاگرس عرصه زاپ در عملیات علیه اشغالگران مستقر در اطراف سنگرهای تپه شهید آگر در سیدا ٢ ارتشی ترکیه کشته و یک تن دیگر زخمی شده است. در همین روز در ٣ عملیات تک‌تیراندازان گریلا در مناطق چمچو و تپه شهید آگر ٣ اشغالگر کشته شدند.

٢٢ سپتامبر در چارچوب کارزار انقلابی شاهین‌های زاگرس در عرصه خاکورک در عملیات تیم‌های سیار یژاستار ۴ ارتشی ترکیه در تپه شهید درویش خاکورک کشته شدند و یک پهپاد هم سرنگون شد.

٢٢ سپتامبر در چارچوب کارزار انقلابی شهید ساواش مرعش جنگ خابور در عملیات تیم‌های سیار یژاستار یک اشغالگر در تپه جودی کشته و یک اشغالگر دیگر زخمی شد. یک موضع نظامی دشمن هم منهدم گردید.

٢٣ سپتامبر در عملیات تک‌تیراندازان تیم‌های سیار گریلا یک اشغالگردر تپه جودی کشته شد.

ه.پ.گ با اشاره به استفاده رژیم متجاوز ترک از سلاح‌های ممنوعه در حمله به مناطق تحت کنترل گریلا می‌افزاید: ٢٢ سپتامبر سنگرهای مقاومت تپه جودی و تپه‌ اف‌ام ۵ بار هدف بمب‌های ممنوعه و سلاح‌های شیمیایی قرار گرفتند. ٢٢ سپتامبر سنگرهای جنگ تپه شهید فلات و شهید آگر در منطقه سیدا و سنگرهای جنگ شهید باهوز در چمچو ٩ بار با بمب‌های ممنوعه و تسلیحات شیمیایی مورد حمله واقع شدند.

در بخش دیگری از گزارش ه.پ.گ به تداوم بمباران مناطق حفاظتی میدیا از سوی هواپیماهای جنگنده و توپخانه‌های مرزی اشاره کرده و می‌گوید؛ ٢٢ سپتامبر مناطق مقاومت ساجا ۴ بار توسط بالگردهای تهاجمی هدف حملات راکتی و گلوله‌باران قرار گرفت. ٢٢ سپتامبر پایگاهای دشمن ده‌ها بار مناطق مقاومت چمچو، تپه حکاری، تپه جودی و تپه اف‌ام را هدف آتش توپ، تانک و کاتیوشا قرار دادند.