نیروهای مدافع خلق: ١۵ اشغالگر کشته شدند

عملیات گریلاهای جنبش آزادیبخش کوردستان در گرامیداشت شهیدان ماه می همچنان ادامه دارند. در عملیات‌های تازه گریلایی ١۵ نظامی اشغالگر ترک به هلاکت رسیده‌اند.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای جزئیات عملیات‌های تازه‌ گریلایی را با افکار عمومی در میان گذاشت.

در اطلاعیه ه.پ.گ آمده است که نیروهای گریلا در گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان قهرمان ماه می سلسله عملیات‌های را علیه ارتش متجاوز ترکیه به انجام رسانده‌اند.

بنابر اطلاعیه روز ١٧ می در منطقه شهید دلگش ارتفاعات مروانوس عرصه آواشین ٢ اشغالگر کشته و ١ اشغالگر زخمی شده است.

١٨ می ارتش اشغالگر ترک از ساعت ١٠ الی ١٨ منطقه مقاومت ورخله را ٢٢ بار با سلاح‌های شیمیایی و مواد منفجره بمباران کرده است.

١٨ می در ٣ عملیات‌های گریلایی در منطقه شکفتا بریندارا در عرصه زاپ ٧ اشغالگر ترک از پای درآمدند.

در همین روز در عملیات گریلایی در منطقه کفریکون منطقه شکفتا بریندارا ۴ اشغالگر کشته شدند.

١٩ می در همین منطقه ٢ اشغالگر ترک در نتیجه مین جاسازی شده خود اشغالگران کشته شدند.

ه.پ.گ می‌افزاید که در فاصله روزهای ١٨ و ١٩ می ارتش اشغالگر ترک ١٧ بار با سلاح‌های شیمیایی و مواد منفجره مواضع جنگ در تپه شهید برخودان و تپه جهنم را بمباران کرده است.

در بخش پایانی اطلاعیه ه.پ.گ با اشاره به حملات هوایی رژیم متجاوز ترک به مناطق حفاظتی میدیا آمده است که در روز ١٨ می مناطق تپه آمیدی، تپه جودی، تپه اف‌ام، کارکر، تپه اورته، چیارش، کوروژارو، ساجا، چمچو، سیدا و تپه روبار ٢٩ بار از سوی هواپیماهای جنگنده بمباران شده و ده‌ها بار توسط پایگاه‌های مرزی هدف آتش توپخانه و اوبوس قرار گرفته‌اند.

همچنین در این روز تپه هکاری در عرصه متینا ٢ بار و دامنه‌های تپه شکیف در عرصه خاکورک نیز ٢ بار از سوی هواپیماهای جنگنده بمباران شده‌اند.