نیروهای مدافع خلق: ١۵ متجاوز رژیم ترکیه مجازات شدند

نیروهای گریلا در کارزارهای انقلابی پاسخی دندان‌شکن به حملات شیمیایی، بمباران بالگردهای تهاجمی و هواپیماهای جنگنده رژیم ترکیه دادند و ١۵ اشغالگر را مجازات کردند. یک موضع اشغالگران نیز منهدم شد.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای جزئیات عملیات‌های نیروهای گریلا و حملات رژیم متجاوز ترکیه را منتشر کرد.

در اطلاعیه ه.پ.گ آمده است:

"گریلاهای آزادی کوردستان با چارچوب استقبال از ١٨مین سالگرد کارزار ١ ژوئن سلسله عملیات‌هایی را به انجام رساندند. رژیم اشغالگر ترک صدها بار با اوبوس و خمپاره، ۵٠ بار بمباران از طریق هواپیماهای جنگنده دست به جنایت جنگی می‌زند، ١٧ بار با سلاح‌های شیمیایی مناطق عملیاتی را بمباران کرده است.

ه.پ.گ اعلام کرد که گریلاهای آزادی کوردستان روز ٣١ می در منطقه مقاومت ورخله با سلاح سنگین اشغالگران را هدف حمله قرار دادند که در نتیجه آن دو اشغالگر کشته و یک اشغالگر زخمی شد.

همچنین روز ٣٠ می در منطقه مقاومت کوروژارو یک موضع اشغالگران منهدم گردید.

روز ٣١ می و ١ ژوئن تک‌تیراندازان یژاستار در دو عملیات ۶ اشغالگر را اطراف سنگرهای جنگ شهید سوران در منطقه کارکر را از پای درآوردند.

٣١ می ساعت ١٧:٢٠ و ١ اشغالگران ساکن در منطقه مقاومت کارکر از سوی نیروهای گریلا سه بار در عملیات انفجاری هدف قرار داده شدند، در نتیجه این عملیات ۴ اشغالگر به  هلاکت رسیدند. اشغالگران به زبان عربی و با لهجه کوردی بهدینی سخن می‌گفتند.

٣٠ می ساعت ١٨ و ٣١ می ساعت ١١ اشغالگران اطراف تپه شهید شاهین در منطقه مقاومت تپه جودی هدف قرار داده شدند. ٣ اشغالگر کشته شدند.

ه.پ.گ در خصوص جزئیات حملات هوایی به مناطق حفاظتی میدیا اعلام کرده است که روز ٣١ می مناطق تپه جودی، تپه بهار، تپه آمیدی، شهید شاهین، ساجا، چیارش و شکفتا بریندارا در زاپ و منطقه کوروژارو ده‌ها بار از سوی بالگردهای جنگی، صدها بار از طریق پایگاه‌های مرزی هدف حمله واقع شدندو هواپیماهای جنگنده نیز ٣٧ بار منطقه را بمباران کردند.

٣١ می منطقه مقاومت ورخله ٣ بار از سوی هواپیماهای جنگنده بمباران گردید.

٣١ می مناطق تپه حکاری، شهید عاکیف و گولکا در متینا ده‌ها بار از سوی پایگاه‌های مرزی هدف حملات راکتی قرار گرفت و ٩ بار از سوی هواپیماهای جنگنده بمباران شد.

٣١ می روستای شکفتیان در منطقه گاره رأس ساعت ١٠:١٨ از سوی هواپیماهای جنگنده بمباران شد.

٣١ می دامنه‌های کوه شکیف در عرصه‌ خاکورک و مناطق دره لولان هدف حملات خمپاره‌ای و اوبوس پایگا‌های مرزی ترکیه قرار گرفتند."