نیروهای مدافع خلق: در گرامیداشت یاد و خاطره قهرمانان زندورا ١٧ متجاوز مجازات شدند

گریلاهای آزادی کوردستان در گرامیداشت یاد و خاطره قهرمانان زندورا که سال گذشته در حملات رژیم سفاک ترکیه به شهادت رسیده بودند سلسله عملیات‌های انتقامی را به انجام رساندند. در این عملیات‌ها ١٧ نظامی ترک از پای درآمده و ۴ اشغالگر زخمی شدند.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای جزئیات تازه عملیات گریلایی علیه ارتش ترک را منتشر کرد.

بنابر گزارش ه.پ.گ روز ٨ ژوئن/ ١٨ خرداد در منطقه ورخله عرصه آواشین در عملیات گریلاهای یژاستار ٢ دوربین مداربسته و یک رادار منهدم شدند.

در همین روز در عملیات گریلایی در ورخله ۴ متجاوز ترک مجازات شده و نظامیان دیگر پا به فرار گذاشتند.

۶ ژوئن در منطقه تپه حکاری عرصه متینا ۴ اشغالگر به سزای اعمالشان رسیدند.

٧ ژوئن در همین منطقه ١ اشغالگر کشته و ٢ اشغالگر زخمی شدند.

٨ ژوئن ساعت ١٨:۴۵ در عملیات نیروهای گریلا با سلاح سنگین در اطراف تپه حکاری ۵ اشغالگر کشته، ٢ اشغالگر زخمی شدند.

در همین روز یک دوربین مداربسته متجاوزان در تپه اف‌ام منهدم گردید.

٨ ژوئن نیروهای یژاستار در منطقه مقاومت کارکر عرصه زاپ یک اشغالگر را از پای درآوردند. در همین روز اشغالگران تپه شهید شاهین با سلاح سنگین هدف قرار گرفتند و مجبور به عقب‌نشینی شدند.

٩ ژوئن تک‌تیراندزان یژاستار در دو عملیات جداگانه علیه اشغالگران منطقه کارکر ٢ اشغالگر را مجازات کردند.

ه.پ.گ در ادامه جزئیات حملات شیمیایی و مواد منفجره رژیم غاصب ترک را منتشر کرده است.

بر اساس گزارش ارتش جنایتکار ترکیه در روزهای ٧، ٨ و ٩ ژوئن، ٣۶ بار با مواد منفجره و ٢۴ بار با سلاح شیمیایی به تونل‌های جنگ و مواضع نیروهای گریلا در تپه‌های شهید عاکف، شهید هژار، ورخله، شهید شاهین و شکفتا بریندارا حمله کرده است.

ه.پ.گ در ادامه در شرح حملات هوایی رژیم ترک می‌افزاید که در روزهای ٧ لغایت ٩ ژوئن ارتش متجاوز ترک ٢۵ بار از طریق هواپیماهای جنگنده، ٢٠ بار با بالگردهای تهاجمی و پایگاه‌های مرزی مناطق حفاظتی میدیا در گاره، تپه حکاری، تپه جودی، تپه اف‌ام، چیارش، کارکر و شکفتا بریندارا در زاپ، لولان و تپه شهید حقی در خاکورک، ورخله، چمچو و تپه بهار را بمباران کرده است.