نیروهای مدافع خلق انتقام گرفتند؛ هلاکت ۴ اشغالگر در آواشین

ه.پ.گ اعلام کرد که برای گرفتن انتقام خون گریلاهایی که در حمله شیمیایی رژیم ترک به تپه سور و مام رشو در عرصه آواشین به شهادت رسیده بودند عملیات گسترده‌ای از سوی نیروهای گریلا به انجام رسیده و در آن حداقل ۴ اشغالگر ترک به هلاکت رسیده‌اند.

اطلاعیه مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کورستان (ه.پ.گ) به این شرح است:

"در چارچوب کارزار انقلابی شاهین‌های زاگرس؛

۶ اکتبر / ١٢ مهر ساعت ١٣:٣٠ نیروهای گریلا در منطقه کلامام رشو در آواشین از دو محور عملیات گسترده‌ای علیه اشغالگران به انجام رسید. در محور اول دو موضع اشغالگران از فاصله‌ای نزدیک هدف قرار داده شد. در این عملیات هر دو موضع منهدم و حداقل ۴ اشغالگر کشته شدند. محور دوم نیز از فاصله‌ای نزدیک یک موضع اشغالگران و نظامیان داخل آنرا هدف قرار داد. در این عملیات موضع مذکور و دوربین مدار بسته داخل آن منهدم شدند. از تعداد کشته شدگان این موضع اطلاع دقیقی در دست نیست. اشغالگران سپس اجساد کشته‌های خود را با هلی‌کوپتر از منطقه خارج کردند.

این عملیات گسترده که در نتیجه آن حداقل ۴ اشغالگر کشته شدند و ٣ موضع و دوربین مدار بسته آن منهدم گردیدند در انتقام خون رفقایی انجام شد که در تپه سور و مام‌رشو در حملات شیمیایی رژیم اشغالگر ترک به شهادت رسیده بودند.

۶ اکتبر ساعت ٨:٣٠ نیروهای ما علیه پایگاه شکِر در بخش چلی استان جولمرگ عملیاتی را به انجام رساندند. در نتیجه این عملیات دوربین مدار بسته این پایگاه تخریب گردید.

۶ اکتبر از ساعت ٢٣:۵٠ الی ٠٠:٢٠ هلی‌کوپترهای دشمن بر فراز منطقه مام رشو در آواشین به گشتزنی پرداختند.

۶ اکتبر از ساعت ٨:٣٠ الی ٩:٣٠ ارتش اشغالگر ترک با سلاح سنگین منطقه چیای رش در عرصه زاپ را هدف حمله قرار داد.

۶ اکتبر ساعت ١٣:۵٠ منطقه مام‌رشو در آواشین هدف حملات توپخانه‌ای و خمپاره‌باران ارتش غاصب ترک قرار گرفت.

٧ اکتبر از ساعت ٩ الی ٩:٢٠ مناطق کونیشکا و سیدا در عرصه زاپ از سوی هواپیماهای جنگنده بمباران شدند."