نیروهای مدافع خلق: مقاومت ما با روح فدائی آپویی ادامه دارد/ ١٢ ارتشی ترکیه به هلاکت رسیدند

ه.پ.گ اعلام نمود، گریلا هم در قالب تیم‌های سیار هم در تونل‌های جنگی به مقاومت در برابر متجاوزان ادامه می‌دهند و در ادامه می‌افزاید:" در ۷ عملیات نیروهایمان، ۱۲ اشغالگر کشته شدند، ۳ سنگر و ۱ سلاح کی ۴ نیز منهدم گشتند."

مرکز نشر و اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان(ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای از کشته شدن ١٢ ارتشی ترکیه خبر داده است.

در اطلاعیه آمده است:

"تیم‌های سیار با رفقایمان در تونل‌های جنگی مقاومت می‌کنند و با روح فدای آپویی به مقاومت خود ادامه می‌دهند. رفقایمان با اراده‌ای پولادین نمونه‌ای بی‌نظیر از مقاومت را نشان می‌دهند و هم‌زمان ضربات سنگینی به دشمن می‌زنند.

در ٧ عملیات نیروهایمان، ۱۲ اشغالگر کشته شدند. همچنین ۳ سنگر و ۱ سلاح ای ۴ منهدم شده‌اند. ارتش اشغالگر ترکیه عرصه‌های جنگی را ۱۴ بار با بمب‌های ممنوعه و سلاح شیمیایی، ۱۱ بار با جنگنده و ۴۴ بار با هلی‌کوپترهای جنگی و ده‌ها بار نیز با کاتیوشا و توپ بمباران کرده ‌است.

عملیات‌ها و حملات به‌شرح زیر می‌باشند:

 در چارچوب عملیات انقلابی شاهین‌های زاگرس در زاپ:

۲۸ سپتامبر ساعت ۱۷:۴۰ با سلاح سنگین، اشغالگران اطراف سنگرهای جنگی شهید آگری در عرصه مقاومتی سیدا  را هدف قرار دادند. در این عملیات ۲ سنگر با ۱ سلاح ای ۴ منهدم شدند، ۲ اشغالگر نیز کشته شدند.

۲۸ سپتامبر ساعت ۱۹:۴۰ تیم‌های سیار یژاستار با سلاح سنگین، اشغالگران را در عرصه مقاومتی ساجا را هدف قرار دادند.

۲۸ سپتامبر ساعت ۲۲:۰۰ و  ساعت ۰۰:۰۰ اشغالگرانب که می‌خواستند اطراف سنگرهای جنگی شهید فلات در عرصه مقاومتی سیدا سیستم دوربین حرارتی قرار دهند، با سلاح سبک هدف قرار داده شدند.

۲۹ سپتامبر ساعت ۰۶:۲۰ تیم‌های سیار یژاستار، اشغالگرانی که در عرصه مقاومتی چمچو زیر نظر گرفته‌شده بودند را با سلاح هدف زن، هدف قرار داده و ۱ اشغالگر را کشتند.

در چارچوب عملیات انقلابی شاهین‌های زاگرس در خاکورک:

۲۸ سپتامبر تیم‌های سیار با سلاح سنگین اشغالگران در عرصه مقاومتی کوه شهید آخین در خاکورک راهدف قرار دادند. در این عملیات ۱ سنگر منهدم شد و ۲ اشغالگر کشته شدند. اشغالگران تلاش کردند ساعت ۱۰:۳۰ در عرصه عملیاتی دخالت کنند، اما با سلاح سنگین هدف قرار گرفتند. در این عملیات نیز ۴ اشغالگر کشته شدند.

در چارچوب عملیات انقلابی جنگ خابور شهید ساواش مرعش:

۲۷ سپتامبر نیروهایمان یگان‌های مخفی اشغالگران در کوه شهید پلنگ در عرصه مقاومتی کوه هکاری را زیر نظر گرفتند. نیروهایمان پس‌ازآن‌که اشغالگران را زیر نظر گرفتند، ساعت ۹:۰۰  با نارنجک و سلاح سبک آن‌ها را هدف قرار دادند. در این عملیات ۳ اشغالگر که یکی از آن‌ها درجه‌دار بود، کشته شد.

حملات ارتش اشغالگر ترکیه با بمب های ممنوعه و سلاح‌های شیمیایی

۲۸ سپتامبر سنگرهای جنگی عرصه مقاومتی کوه جودی، سنگرهای جنگ شهید باهوز در عرصه مقاومتی چمچو و سنگرهای جنگی شهید فلات در عرصه مقاومتی سیدا را، با بمب ممنوعه و سلاح شیمیایی ۱۳ بار بمباران شد.

۲۸ سپتامبر سنگرهای جنگ در عرصه مقاومتی غار مجروحین با بمب ممنوعه قوی بمباران شد.

حملات ارتش اشغالگر ترکیه

۲۸ سپتامبر عرصه روستای شی در گاره، عرصه گولکا، کوه چار چل و روستای شیلازه متینا و عرصه مقاومتی چمچو ۱۱ بار با جنگنده بمباران شدند.

۲۹ سپتامبر عرصه مقاومتی چمچو،کوره ژارو، غار مجروحین، سجا، کارکر، کوه هکاری، کوه اف‌ام، کوه جودی و کوه آمدی با هلیکوپتر‌های جنگی ۴۴ بار بمباران شدند.

۲۷ و ۲۸ سپتامبر عرصه مقاومتی چمچو، کوه هکاری و کوه اف‌ام با کاتیوشا و توپ ده‌ها بار بمباران شدند.

۲۸ سپتامبر هواپیماهای بدون سرنشین در آسمان عرصه‌های مقاومتی ساجا، چمچو و کوه جودی به گشت‌زنی پرداختند.