نیروهای مدافع خلق: پ.د.ک خودرو حامل نیروهای گریلا را گلوله‌باران کرد

مرکز مطبوعات و خبررسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که نظامیان پ.د.ک روز ١٣ دسامبر دو خودرو نیروهای گریلا را گلوله‌باران کردند و در نتیجه آن ٣ گریلا زخمی شدند که حال دو تن از آنان وخیم است.

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان در مورد حمله ١٣ دسامبر / ٢٣ آذرماه به نیروهای گریلا اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در اطلاعیه آمده است:

"ساعت ١٠ روز ١٣ دسامبر در نزدیکی روستای رشانکه بخش زاویته از توابع استان دهوک، نظامیان ویژه پ.د.ک یک خودرو را که حامل رفقای ما و اعضای یک سازمان دوست بود متوقف کردند. نظامیان پ.د.ک پس از آنکه متوجه شدند در میان سرنشینان خودرو گریلا نیز وجود دارد آنان را به گلوله بستند.

در حمله شب‌ هنگام پ.د.ک ٣ گریلا زخمی شدند، حال دو گریلای زخمی وخیم است

ساعت ٢٠:٣٠ روز ١٣ دسامبر در منطقه مابین روستاهای کانه و سرگله در بخش آمیدی استان دهوک که سال‌هاست خودروهای نیروهای ما برای رفت و آمد از آن استفاده می‌کنند یک دستگاه خودرو حامل نیروهای ما از سوی خودروهای زرهی پ.د.ک که مسلح به اسلحه سنگین بودند محاصره شد. خودرو ما بدون توقف راه خود را ادامه داده است اما نظامیان پ.د.ک آنرا بشدت گلوله‌باران کردند. در نتیجه جنگ روی داد و ٣ رفیقمان زخمی شده‌اند که حال دو تن آنان وخیم است.

به صورت برنامه‌ریزی شده خودروهای ما را هدف قرار دادند

مشخص است که تصمیم گرفته‌اند به صورت برنامه‌ریزی شده خودروهای ما را متوقف کنند و آنان را هدف حمله قرار دهند. آنچه که روی داده است نتیجه حملات آنان بوده است. مسئولیت این حملات با کسانیست که این حمله را برنامه‌ریزی کرده و آنرا به اجرا گذاشته‌اند."