نیروهای مدافع خلق یاد و خاطره ایوب دیگور را گرامی داشت

ه.پ.گ در اطلاعیه‌ای با ادای احترام به شهید ایوب دیگور می‌گوید:"با فداکاری، رنج و روحیه‌ی والای خویش، با پایبندی به خط شهدا، خلق و ارزش‌های حزب همیشه به عنوان الگویی برای تمامی رفقا زنده خواهد ماند."

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که گریلا «ایوب دیگور» در ١٢ شهریور ١٣٩٧/ ٣ سپتامبر ٢٠١٨ به شهادت رسیده است.

در اطلاعیه آمده است:

"ما یاد و خاطره رفیق ایوب را که در ٣ سپتامبر ٢٠١٨ در بمباران رژیم ترک به شهادت رسید همیشه زنده نگاه می‌داریم.

جزئیات شناسنامه رفیق شهید به این شرح است:

   نام و نام خانوادگی: حسن سوباش

   کد سازمانی: ایوب دیگور

   محل و سال تولد: دیگور

   نام مادر – نام پدر: نسیمه - ابراهیم

  تاریخ و محل شهادت: ٣ سپتامبر ٢٠١٨ / مناطق حفاظتی میدیا

ه.پ.گ در اطلاعیه خود به شیوه‌ای مبسوط از مبارزات گریلایی شهید ایوب تجلیل به عمل آورده و می‌افزاید که در فاصله سال‌های ١٩٩۶ تا ٢٠٠٠ به شیوه‌ای کارا در فعالیت‌های جبهه رهایی ملی کوردستان (ERNK) جای گرفته و در سال ٢٠٠١ به صفوف گریلا ملحق شده است.

ه.پ.گ می‌افزاید؛ "رفیق ایوب با شخصیت خویش به وظایف خود به نحو احسن عمل کرده و مسئولیت‌های مهمی را به انجام رساند. بر هر رفیقی تأثیر گذاشت و با ایستار و زندگی خود به رفقا آموزش می‌داد. با فداکاری، رنج و روحیه‌ی والای خویش، با پایبندی به خط شهدا، خلق و ارزش‌های حزب، همیشه به عنوان الگویی برای تمامی رفقا زنده خواهد ماند.

مراتب تسلیت خود را نخست به خانواده گرامی رفیق ایوب و عموم خلقمان در دیگور و خلق میهن‌دوست کوردستان اعلام می‌داریم. برای زنده نگاه داشتن رفیق ایوب، پیمان می‌بندیم که انتقام شهیدان را می‌گیریم و مبارزه رهایی‌بخش کوردستان را به پیروزی می‌رسانیم."