خبر فوری: یورش به استرک تی‌وی و مدیا هابر: پلیس ساختمان را غارت کرد

نیروهای سوریه دمکراتیک: ۴ شروان ما به شهادت رسیدند

ق.س.د در بیانیه‌ای اعلام کرد که در نتیجه حملات رژیم اشغالگر ترک به محله جرنیک قامشلو ۴ شروان (مبارز) آن به شهادت رسیده و ٣ شروان زخمی شده‌اند.

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای سوریه دمکراتیک (ق.س.د) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله پهبادهای تهاجمی رژیم اشغالگر ترک به محله جرنیک در قامشلو، ۴ شروان نیروهای خوددفاعی به شهادت رسیده‌اند. ق.س.د افزود:"در هر شرایط و هر وضعیتی از خقلمان و دستاوردهایمان صیانت به عمل می‌آوریم و انتقام خون شهیدایمان را از اشغالگران می‌ستانیم."

شرح بیانیه بدین شرح است:

"ساعت ١٣:٣٠ عصر امروز (سه‌شنبه ٩ آگوست) در محله جرنیک قامشلو، گروهی از شروان‌های ما حین انجام وظایف خود هدف حمله پهباد تهاجمی ارتش اشغالگر ترک قرار گرفتند. در نتیجه این حمله ۴ شروان به شهادت رسیدند و ٣ شروان دیگر زخمی شدند. اسامی شهیدان متعاقبا با افکار عمومی در میان گذاشته می‌شود.

ارتش اشغالگر ترک اخیرا با حملات سنگین و ضدانسانی تلاش دارد میان مردم ترس و وحشت ایجاد کند. ما همچون نیروهای سوریه دمکراتیک یکبار دیگر تکرار می‌کنیم که تحت هر شرایط و با صرف هر هزینه‌ای، در هر وضعیتی از خلقمان و دستاوردهایمان خلقمان صیانت به عمل آورده و انتقام خون شهیدایمان از اشغالگران را بستانیم."