پیام گریلاهای خط مقدم جنگ با متجاوزان در زاپ

گریلاهایی که در خط مقدم جنگ با متجاوزان و اشغالگران در عرصه زاپ مقاومت می‌کنند از طریق بی‌سیم با گریلاهای پشت جبهه سخن می‌گویند و اعلام کردند که تصاویر ویدیویی سرنگون کردن بالگرد سکورسکی ارتش ترک را ضبط کرده‌اند.

گفتگو در زمان نوشیدن چای یا گردهم آمدن در حین تماس با بی‌سیم با مناطق عملیاتی و ایالت‌های دیگر کوردستان یکی از زیباترین لحظات زندگی گریلاییست.

ما به چنین جمعی پیوستم که در حال گفتگو از طریق بی‌سیم با خط مقدم جنگ در عرصه زاپ هستند. اشغالگران برای ایجاد اختلال و قطع تماس بی‌سیم به هر کاری دست می‌زنند. با توجه به آنکه اشغالگران از افشای تلفات سنگین، شکست و هزیمت خود هراس دارند و در مقابل از روحیه والای گریلا خشمگین هستند می‌توان درک کرد که چرا بی‌وقفه در حال ایجاد پارازیت بر روی أمواج بی‌سیم هستند.

یکی از گریلاهای خط مقدم جنگ با رژیم متجاوز ترک در عرصه زاپ از طریق بی‌سیم وضعیت نبرد را بدینگونه به پشت جبهه گزارش می‌دهد. در این گزارش آشکار می‌شود که جنبش آزادی کوردستان چه ضربه‌ای به دومین نیروی نظامی ناتو تحمیل کرده است. سیلی تازه‌ای که خلق کورد بر صورت اردوغان و خلوصی آکار وزیر جنگ رژیم تروریست ترکیه نواخته است یادآور سیلی شروان‌های کوردستان در تابستان و پاییز ٢٠١۴ می‌باشد که در کوبانی بر صورت رهبر حقیقی داعش طیب اردوغان زدند.

به سخنان گریلا در بی‌سیم گوش کنیم؛

- هوال چطورید؟

- همه خوبند، همگی سلام دارند.

- مگر ترک‌ها از آمدن به زاپ پشیمان نشدند؟

- بسیار پشیمان هستند! اما نمی‌توانند عقب‌نشینی کنند.

- یعنی می‌گویید که هر چه تلاش ‌کنند نمی‌توانند خارج شوند؟

- هوالان اجازه نمی‌دهند عقب‌نشینی کنند. هر کدام از هوالان سوگند یاد کرده است که اجازه ندهد یک اشغالگر جان سالم بدر ببرد.

- واضح است که ارتش ترک پشیمان شده است، اما ندامت چه سودی دارد.

- در واقع بسیار پشیمان هستند، جنازه‌های آنان در اراضی باقی مانده است.

- وضعیت هوالان چطور است؟

- وضعیت هوالان بسیار خوب است، شما هم تحولات جبهه را دنبال می‌کنید، هر روز دست به عملیات علیه دشمن می‌زنند.

- روحیه همه آنان خوب است؟

- عالیست. روحیه، عزم و أراده آنان را در عملیات‌ علیه اشغالگران می‌بینید. هوالانی که شما آنها را از نزدیک ندیده‌اید به شما سلام می‌رسانند.

- سلام‌های ما را به آنان برسانید، برخودان آنان بزرگترین منبع نیرو برای ماست.

- هوالان شهید شاهین، هوالان کوروژارو، هوالان شکفتا بریندارا، همگی سلام دارند.