پیام قدردانی ریاست مشترک ک.ج.ک به گریلاهای زاپ، متینا و آواشین

ریاست مشترک ک.ج.ک در پیامی از عملیات‌های ثمربخش گریلاهای ه.پ.گ و یژاستار در زاپ، آواشین، متینا و خاکورک علیه ارتش متجاوز ترکیه قدردانی کرد.

ریاست مشترک شورای اجرایی کنفدرالیسم جوامع کوردستان در بیانیه‌ای اعلام کرد:"گریلاهای آزادی کوردستان که علیه ارتش اشغالگر ترک مقاومت می‌کنند شب گذشته یک بالگرد اشغالگران را در تپه آمیدی عرصه متینا سرنگون کردند و ضربه‌ای بزرگ بر دشمن وارد نموده، پیروزی تازه‌ای را بر پیروزهای خود افزودند. ما در شخص رفقایی که در این عملیات جای گرفته‌اند به تمامی گریلاهای ه.پ.گ و یژاستار در زاپ، متینا، آواشین و خاکورک این عملیات پیروزمندانه را تبریک می‌گوییم، سلام و درود خود را اعلام می‌داریم. ما امیدواریم که با روحیه فدایی و شیوه ضربه آپویی عملیات‌ها و پیروزی‌های بیشتری را شاهد باشیم.

بالگرد مورد اصابت قرار گرفته و تحت کنترل گریلا قرار گرفت

در ادامه بیانیه آمده است:

"گریلا ضربات سنگینی را بر دشمن وارد کرده و زیان‌های بزرگی را بر دشمن تحمیل می‌کند. از سوی دیگر رژیم ترکیه تلفات خود را آشکار نکرده و از افکار عمومی پنهان می‌کند. از ماه سپتامبر تاکنون نیروهای گریلا بیش از یک بالگرد را سرنگون کرده‌اند. دشمن تنها سقوط یک بالگرد را در تپه آمیدی پذیرفته است. زیرا بالگرد سرنگون شده در تپه آمیدی به هیچ عنوان قابل انکار نیست. این بالگرد در محل عملیات سرنگون شد و تحت کنترل گریلا باقی ماند. به همین دلیل دشمن اعتراف کرد که یک بالگرد آنان در تپه آمیدی سرنگون شده است. اما واقعیت این است که نیروهای گریلا روز ٢ سپتامبر و ٣ سپتامبر ٢ فروند بالگرد دشمن را ساقط کردند. ما با همان احساس به رفقایی که عملیات‌های مذکور را به انجام رسانده بودند تبریک گفته و به عملیاتشان درود می‌فرستیم.

گریلا ۵ ماه است مقاومتی فدایی را به پیش می‌برد

حمله دولت اشغالگر ترک با هدف اشغال جنوب کوردستان ۵ ماه را سپری کرد. گریلاهای آزادی کوردستان ۵ ماه است علیه حملات اشغالگرانه در زاپ، متینا و آواشین با روحیه‌ای فدایی مقاومت نموده و از خاک جنوب کوردستان محافظت می‌کنند. ارتش اشغالگر ترک در مقابل این مقاومت گریلا با بن‌بست روبرو شده، ضمن متحمل شدن ضربات سنگین گریلا در حال فروپاشیست.

فاشیسم آ.ک.پ-م.ه.پ در آستانه فروپاشیست

گریلاهای آزادی کوردستان ضربات سنگینی را بر ارتش اشغالگر وارد می‌نمایند، خلقمان و دوستانمان را خرسند می‌گردانند. گریلا با قهرمانی می‌رزمد و برای صیانت از شرافت ملت کورد و کوردستان خود را فدا می‌کند. خلق کوردستان و دوستان آن به دلیل این مقاومت قهرمانانه که متکی بر خطمشی شهیدان است خود را سربلند و سرافراز می‌بیند. فاشیسم آ.ک.پ-م.ه.پ در نتیجه مقاومت گریلاهای آزادی کوردستان و مبارزه خلق کوردستان در استانه فروپاشی قرار گرفته است. خلق میهن‌دوست کوردستان و دوستان آن لازم است با شعله‌ورکردن مبارزه برای پایان دادن به نظآم آ.ک.پ-م.ه.پ تلاش نمایند.

شکست سهم اشغالگران خونخوار است

ما یکبار دیگر به تمامی گریلاهای ه.پ.گ و یژاستار که دشمنان اشغالگر را شکست دادند تبریک می‌گوییم، به عملیات‌های آنان درود فرستاده و برای آنان آرزوی پیروزی داریم. ما یکبار دیگر شهیدانی را که مایه پیروزی و شرافت ما در مقابل خصم شدند با ادای دین، احترام و عشق گرامی می‌داریم و یکبار دیگر سوگند یاد می‌کنیم که مبارزه آنان را به پیروزی برسانیم. همچنانکه در تاریخ شاهد بوده‌ایم امروز نیز اشغالگران خونخوار درهم می‌شکنند و خلق‌ها، زنان، نیروهای آزادیخواه و دمکراتیک به پیروزی می‌رسند."