پیام قدردانی فرماندهی قرارگاه مرکزی دفاع از خلق به شروان‌ها و فرماندهان ه.پ.گ و یژاستار

ن.پ.گ در پیام قدردانی از نیروهای گریلا اعلام نموده است:"ما اذعان داریم که کارزار انقلابی با حملات موفقیت‌آمیز و عملیات‌های انقلابی بی‌وقفه ادامه می‌یابند. ما به تمامی هوالانمان که با روحیه فدایی می‌جنگند درود می‌فرستیم."

فرماندهی قرارگاه مرکزی دفاع از خلق (ه.پ.گ) در بیانیه‌ای از گریلاهای عرصه‌های برخودان علیه رژیم متجاوز ترک قدردانی کرده است.

در بیانیه آمده است:

"درصورتیکه به گزارش‌های ارسالی از سوی هوالانمان در هفته اخیر و عملیات‌های آنها توجه کنیم، درک خواهد شد که از لحاظ اجرایی نمودن شیوه‌ها و رویه‌های گریلای نوین به سطح بسیار مهمی دست یافته‌اند. با روح والای حمله، با نشانه‌گیری زیرکانه، جسورانه و محکم؛

- ٣١ می در عرصه بستا در بوتان به شیوه‌ای حرفه‌ای و با حساسیت ویژه به جردوان‌ها (جاش‌ها) هشدار داده شده و از پیشروی آنها جلوگیری شد و سپس تنها دشمنان اشغالگر هدف حمله قرار داده شده و به هلاکت رسیدند.

 - ۴ ژوئن در بخش شاخی استان وان، تك‌تیراندازان گریلا اشغالگران در برجک پایگاه تنگه را هدف قرار داده و ٢ اشغالگر را مجازات کردند.

- ٨ و ٩ ژوئن در مناطق مقاومت شهید شاهین و کارکر در عملیات موفقیت‌آمیز سوءقصد شمار زیادی از اشغالگر کشته شدند.

- ٩ ژوئن در تپه اورته عرصه متینا، ۴ اشغالگر از سوی گریلاهای یژاستار کشته و ۵ اشغالگر دیگر زخمی شدند.

- ١٠ ژوئن در منطقه مقاومت تپه اف‌ام در عملیات سوءقصد و تهاجم ۴ اشغالگر کشته شدند.

- ١٠ و ١١ ژوئن علی‌رغم آنکه اشغالگران روزها دره شیوه را بمباران کرده و درصدد پیشروی بودند، نیروهای ما بدون هیچ خسارتی راه پیشروی آنها را سد کردند و در عملیاتی ۶ اشغالگر را کشته و یک دورون را سرنگون کردند.

- ١١ ژوئن در دو عملیات تله انفجاری در منطقه مقاومت کارکر ۵ اشغالگر کشته و ٢ اشغالگر زخمی شدند.

- ١٢، ١٣، ١۵ و ١۶ ژوئن در عملیات تک‌تیراندازان گریلا منطقه مقاومت تپه کارکر، پی در پی اشغالگران مجازات شدند.

- ١٣ ژوئن در منطقه مقاومت تپه اف‌ام در عملیات سوءقصد و کنترل مواضع دشمن به شیوه‌ای همزمان، ١٠ اشغالگر کشته شده و یک سیستم رادار منهدم گردید.

- ١۴ ژوئن در منطقه مروانوس عرصه آواشین  در عملیات همزمان گریلایی ۵ اشغالگر کشته، دو دوربین شب و یک سیستم رادار منهدم شدند.

- ١۵ و ١۶ ژوئن در برابر دشمنانی که درصدد پیشروی بسوی تپه جودی بودند تله‌ای بزرگ آماده شد و در کارزار انتقام انقلابی تاکتیک‌های فراوانی علیه دشمن مورد استفاده قرار گرفتند، بدون هیچ زیانی ۵٧ اشغالگر و کنترا به شیوه‌ای موفقیت‌آمیز کشته شدند. عملیات‌های مذکور بخشی از عملیات‌های ثمربخش می‌باشند در که در صدر گزارش‌ها اعلام شدند.

فرماندهی ن.پ.گ در ادامه از گریلاهای شرکت کننده در کارزارهای انقلابی شهید شروان، شهید دلژین، عگیدهای بوتان، شاهین‌های زاگرس و جنگ خابور، شهید ساواش مرعش قدردانی نموده و با تأکید بر اینکه انتقام قطره به قطره خون کوردها از اشغالگران گرفته می‌شود برای شروان‌ها و فرماندهان ه.پ.گ و یژاستار آرزوی موفقیت کرده است.