راه‌پیمایی طولانی‌مدت از کویه به سمت بهدینان در محکومیت خیانت و اشغالگری

ابتکار عمل جوانان میهن‌دوست باشور کوردستان اعلام نمود که علیه اشغالگری ترکیه و خیانت پ.د.ک راه‌پیمایی طولانی‌مدت از کویه تا بهدینان انجام خواهد شد.

ابتکار عمل جوانان میهن‌دوست باشور کوردستان در چهارچوب گام "به جنگ آزادی ملحق شوید" در استان سلیمانیه کنفرانسی مطبوعاتی برگزار کرده و در مقابل حملات اشغالگرانه‌ی دولت ترکیه و همکاری‌های پ.د.ک با اشغالگران اعلام نارضایتی کردند و اعلام نموده‌اند که علیه اشغالگری موضع‌گیری رادیکال اتخاذ کرده و از مقاومت گریلاهای آزادی کوردستان پشتیبانی می‌کنند.

در بیانیه‌ای که در این کنفرانس مطبوعاتی قرائت شد، از همه اقشار و شخصیت‌ها و احزاب سیاسی درخواست شد تا در این راه‌پیمایی طولانی از کویه تا بهدینان شرکت نمایند.

این بیانیه توسط زردشت سلیمانی خوانده شد که در آن آمده بود:"به‌عنوان ابتکار عمل جوانان باشور  کوردستان در مقابل هرگونه اشغالگری به درخواست جوانان پاسخ خواهیم داد و دوشادوش آن‌ها در مقابل هرگونه اشغالگری ایستاده و پاسخ رادیکال به آن خواهیم داد."

در این بیانیه همچنین به حملات اشغالگرانه‌ی رژیم ترک و خیانت خاندان بارزانی اشاره ‌شده و آمده‌است" از همه خلق کوردستان، همه احزاب و اقشار مختلف جامعه درخواست می‌نماییم در این راه‌پیمایی که در تاریخ ۱/۶/۲۰۲۲ ساعت ۱۱ قبل‌ازظهر از شهرک کویه آغاز و به سمت بهدینان خواهد رفت، شرکت نمایند."