ساکنین مخمور: با مقاومت آغاز کردیم و به مقاومت ادامه خواهیم داد

... خلق مخمور با مقاومت آغاز به کار کرده و ما همچنان به مقاومت ادامه خواهیم داد. هر چند حملات افزایش یابد و علیه ما توافق‌های بیشتری انجام شود، اما ما بیشتر با رهبری خواهیم بود و مقاومت خواهیم کرد...

پس از حمله‌ی دولت اشغالگر ترکیه کمپ شهید رستم جودی در مخمور، ساکنین کمپ به محل حادثه رفته و موضع‌گیری خود را اعلام کردند.

علی اُرک عضو انجمن خلق مخمور در اظهاراتی حملات دولت اشغالگر ترکیه و هم‌پیمانانش را محکوم نمود.

‏ارک یادآور شد، صبح امروز دولت اشغالگر ترکیه با جنگنده‌هایش به کمپ ما حمله کرد و گفت؛"خانه‌ی هموطنان بمباران شد اما هیچ خسارت جانی در این حملات وارد نشده است،"

این عضو انجمن خلق به حملات علیه مخمور و شنگال اشاره کرد و اعلام نمود، این حملات در چهارچوب توطئه انجام می‌شوند و گفت؛"هدف اصلی دولت ترکیه کمپ غیرنظامیان مخمور است."

هدف آنها تخلیه‌ی کمپ مخمور می‌باشد

ارک در ادامه سخنانش گفت:"در هفته‌ی جاری جنگنده‌ها و پهپادها (SIHA-IHA) در آسمان کمپ گشتزنی می‌کردند. در چنین شرایطی چرا عراق و نیروهای همپیمان که مسئول حریم هوایی منطقه هستند، سکوت کرده و هیچ موضع گیری ندارند؟ زمانی که به مسئله نگاه می‌کنیم سکوت و همکاری آنها را می‌بینیم. هدف از انجام این حملات از بین‌بردن جنبش آزادی خواهی کورد و خلق کورد و میهن دوستان است. می‌خواهند اینگونه کمپ را تخلیه کنند.

ترکیه می‌خواهد حملات نیمه تمام داعش را به پایان برساند

همه باید بدانند که این مردم برای آزادی و مسئله خود و برای آشتی و صلح در اینجا هستند. دولت ترکیه می‌خواهد با روش‌های دیگر به حملات نیمه‌تمام داعش علیه مخمور و شنگال ادامه دهد. زمانی که دیروز رسانه‌هایشان را بمباران کردند، ما می‌دانستیم که به ما نیز حمله خواهد شد."

به وظایف خود عمل کنید

از همه‌ی طیف‌های مرتبط درخواست می‌کنیم تا به وظیفه و مسئولیت خود عمل کنند و شریک جنایت دولت فاشیستی ترکیه نشوند.

با مقاومت آغاز به کار کردیم و به مقاومت ادامه خواهیم داد

ما از خلق کورد درخواست می‌کنیم تا از شکوه و کرامت خود صیانت کنند. خلق مخمور با مقاومت آغاز به کار کرده و به مقاومت هم ادامه خواهیم داد. هرچند حملات علیه ما افزایش یابد و علیه ما توافق‌های بیشتری انجام شود اما ما بیشتر از همیشه با رهبری خود همراه خواهیم بود و به مبارزات خود ادامه خواهید داد.

تجمع با سردادن شعارهای "بدون رهبری زندگی ممکن نیست" و "مقاومت زندگیست" پایان یافت.