شهروندان آمد با سردادن شعار به سمت میدان نوروز رفتند

شهروندان آمد، با سر دادن شعار به سوی میدان برگزاری جشن نوروز خروشیدند. جمعیت به طور مداوم شعار "زنده‌باد رهبر آپو" و "زنده‌باد مقاومت زندانیان" را فریاد می‌زنند.

نوروز امسال با شعار "با آتش نوروز مقاومت کنید و آزاد شوید" در پارک نوروز در منطقه باغلر آمد برگزار می‌شود. شهروندان از صبح امروز دسته دسته به سمت میدان نوروز به راه افتاده‌اند.

به دلیل آنکه شهرداری‌های کلان‌شهر آمد توسط قیم‌های رژیم فاشیست آ.ک.پ و م.ه.پ غصب شده است، به اتوبوس‌های شهرداری دستور داده شده به سمت میدان نوروز نروند، به همین دلیل مردم آزادیخواه کوردستان نیز با پای پیاده دسته دسته به سمت میدان نوروز می‌روند.

شهروندان آمد با پوشیدن لباس کوردی و رنگارنگ با هلهله و سر دادن شعار به سمت میدان نوروز خروشیدند.

برخی از شهروندان بر روی ماسک‌های خود نوشته‌اند "نوروز مبارک" و با بستن ماست از مراکز پلیس عبور کرده و وارد میدان نوروز شده و به شادی و پایکوبی و رقص پرداختند.

شهروندان آمد که خواستار دیدار با عبدالله اوجالان رهبر خلق کورد هستند با سر دادن شعار "زنده‌باد رهبر آپو"و "زنده‌باد مقاومت زندان‌ها" این درخواست خود را اعلام کردند.

همچنین در چهارچوب کمپین پلاتفرم زبان‌ کوردی و تحصیل و خواندن و نوشتن به زبان کوردی در میدان نوروز خیمه‌‌هایی با این مضمون قرار داده شده است.

علی‌رغم بهانه‌ها و ممانعت‌های پلیس، جمعیت یکی پس از دیگری و دسته دسته به میدان نوروز می‌روند. شهروندان از هر چهار گوشه‌ی شهر به سمت میدان نوروز به راه افتادند.