شناسایی و ضبط دوربین جاسازی شده ارتش ترک از سوی نیروهای گریلا

نیروهای گریلا در متینا دوربین مخفی ارتش ترک را شناسایی و از کار انداختند

گریلاهای ه.پ.گ در مناطق حفاظتی میدیا یک دستگاه دوربین مخفی ارتش اشغالگر ترک را در مناطق گریلا شناسایی و ضبط کردند.

رژیم اشغالگر ترک از ٢٣ آپریل تا کنون حملات اشغالگرانه بی‌وقفه‌ای را علیه مناطق حفاظتی میدیا آغاز کرده‌اند. عرصه‌های آواشین، زاپ و متینا هدف حملات رژیم غاصب ترک قرار گرفته‌اند.

ارتش ترک پس از شکست‌‌های پی در پی اقدام به استفاده از سلاح شیمیایی علیه نیروهای گریلا کرد و به جنایت جنگی دست زده است. به رغم استفاده از سلاح شیمیایی و تکنولوژی پیشرفته باز هم گریلاهای کوردستان ضربات مرگباری را بر ارتش ترک وارد می‌کنند و اشغالگران را محاصره کرده‌اند.

نیروهای گریلا روز ۴ اکتبر/ ١٢ مهر یک دوربین مخفی ارتش ترک را شناسایی کردند. ه.پ.گ پیش از این در اطلاعیه‌ای جزئیات بیشتری را منتشر کرده بود.

گریلاهای کوردستان این دوربین را در تپه آزاد عرصه متینا شناسایی کرده و لحظه به غنیمت گرفتن آنرا قید کردند.

در تصاویر ویدیویی گریلا دیده می‌شود که دوربین مخفی ارتش ترک به شکل هیزم چوب استتار شده است. یک گریلا این دوربین را باز کرد و آنرا از کار انداخت.

نیروهای گریلا نه تنها این دوربین مخفی را به غنیمت گرفته‌اند بلکه از آغاز ماه آپریل در مناطق زاپ، متینا و آواشین شمار زیادی از تجهیزات نظامی ارتش ترک را ضبط کرده‌اند. تعدادی اسلحه، صدها کیلو مواد منفجره، ده‌ها دوربین و تجهیزات دیگر به دست نیروهای گریلا افتاده است.

سربازان ترک پس از آنکه از منطقه ورخله آواشین پا به فرار گذاشته بودند تجهیزات نظامی فراوانی را باقی گذاشتند. تصاویر این تجهیزات روز ١۴ اکتبر از سوی خبرگزاری فرات منتشر شده بود.