تداوم حملات ارتش متجاوز ترک به کوردستان

ه.پ.گ اعلام کرد که ارتش اشغالگر ترک به منطقه ورخله در مناطق حافظتی میدیا ادامه دارند و از زخمی‌ شدن یک غیرنظامی در بمباران منطقه کانی ماسی خبر داده است.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) از تداوم حملات رژیم اشغالگر ترک سخن به میان آورده است.

در اطلاعیه ه.پ.گ آمده است:

"غروب ٣ مهر/ ٢۵ سپتامبر، ارتش اشغالگر ترک عرصه مقاومتی ورخله را آماج حمله سلاح سنگین و مواد منفجره قرار داد.

از ساعت ٢٢:١٠ تا ٠٠:٠٠ روز ٢۵ سپتامبر هلی‌کوپترهای دشمن در مناطق تپه سلیمان، تپه سور، تپه سپی، مروانوس، تابورا عربان، بانستا در عرصه آواشین به گشتزنی پرداختند. همزمان مناطق شهید رزگار، تپه شهید انتقام و مامرشو هدف حملات هلیکوپترهای تهاجمی قرار گرفتند.

٢۴ سپتامبر از ساعت ٩ الی ١٠ اطراف روستاهای ادنه و سرارو در ناحیه کانی ماسی بخش آمیدی از سوی پایگاه‌های مرزی ارتش ترک هدف آتش توپخانه و خمپاره‌باران قرار گرفتند. در این حملات زیان فراوانی به منازل و مزارع خلقمان در باشور کوردستان وارد شده و ساکنان مجبور به ترک روستاهای خود شدند.

٢۵ سپتامبر از ساعت ٢٢:٣٠ تا ٠٠:٣٠ هلیکوپترهای دشمن بر فراز خط قاشورا در متینا به پرواز درآمدند. همان ساعت هلیكوپترهای تهاجمی مناطق تپه کوردینه، کلا قمری، کیسته، تپه شهید چیا، دره دراره و مزارع روستای ایدنه را هدف حملات راکتی و گلوله‌باران قرار دادند.

از ساعت ١٨ روز ٢۵ سپتامبر تا بامداد روز ٢۶ سپتامبر مزارع روستاهای هروره، کیسته و کلا قمری در ناحیه کانی‌ماسی بخش آمیدی از پایگاه‌های مرزی با خمپاره و آتش توپخانه هدف حمله قرار گرفتند. این حملات به منازل هموطنان خسارت وارد کرد.

در نتیجه این حملات ناجوانمردانه ارتش اشغالگر ترک یک نفر از ساکنان غیرنظامی در روستای هروره به سختی مجروح شد.

پایگاه‌های مرزی دشمن از ساعت ٢١:٣٠ الی ٢٢:۵٠ روز ٢۵ سپتامبر مناطق چمچو  در عرصه زاپ را هدف آتش توپخانه و خمپاره‌باران قرار دادند."