آرین در هفتانین برای دفاع از انسانیت می‌جنگد

آرین یک گریلای زن عرب که در مقاومت جنگ هفتانین جای گرفته است می‌گوید مبارزات وی برای فروپاشی فاشیسم و پیروزی انسانیت است.

جنگ هفتانین قهرمانان خلق‌های بسیاری را گرد هم آورده است. نه تنها از میان خلق کورد بلکه مبارزانی از خلق عرب، خلق ترک، خلق فارس و خلق‌های دیگر هم در این جنگ مقدس جای گرفته‌اند و با اراده‌ای عظیم از خاک هفتانین دفاع می‌کنند.

آرین یکی از گریلاهای زن عرب است. البته در ملاقات اول هیچ کس نمی‌تواند هویت گریلاهایی که با آنها روبرو می‌شود را حدس زند. زیرا همه برای یک هدف به این جنگ آمده‌اند، جنگ برای فروپاشی فاشیسم و پیروزی انسانیت بر وحشیگری. جنگ هفتانین جنگ خلق‌هاییست که راه آزادی را می‌جویند.

آرین همچون یک گریلای عرب از آغاز این جنگ در آن جای گرفته است. او دارای روحیه‌ای آپوییست و در میان رفقایش به تک‌تیرانداز چیره‌دست عرب معروف است.

او از میان جامعه‌ای فئودال ساکن در دشت‌ها به کوهستان‌های آزاد کوردستان آمد و راه مقاومت را برگزید. آرین در عملیات‌های فراوانی جای گرفته و چندین سرباز ترک را به هلاکت رسانده است. آرین در جنگ هفتانین وظیفه‌ای بزرگ را بر دوش گرفته است. او با هدف قرار دادن پیشانی سربازان و افسران تُرک از فاصله سه کیلومتری اجازه نفس کشیدن به اشغالگران نمی‌دهد. وی راه شهیدان را پی گرفته و از هفتانین و انسانیت دفاع می‌کند.