اتحاد زنان سوسیالیست خواهان پشتیبانی از خلق و زنان کورد شد

اتحاد زنان سوسیالیست در اروپا علیه حملات دولت ترکیه به مناطق حفاظت شده‌ی مدیا، مخمور و شنگال خواهان پشتیبانی از خلق و زنان کورد شد.

اتحاد زنان سوسیالیست در اروپا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، "اشغالگران ترکیه با پشتیبانی حکومت باشور کوردستان، به بمبارانهایش ادامه می‌دهد و هم زمان در ترکیه نیز با سیاست حمله به سازمان‌ها و شخصیتهای کورد به جنگ برنامه‌ریزی شده‌اش با خلق کورد ادامه می‌دهد. تلاشها برای ممانعت از راهپیمایی دمکراسی ه.د.پ، لغو پارلمانتاری لیلا گوون و حملات جنسیت‌‌محور علیه باشاک دمیرتاش در شبکه‌های اجتماعی نیز بخشی از جنگ دولت ترکیه می‌باشند.

ما از طرف اتحاد زنان سوسیالیست، سیاستهای پاکسازی و نابودگرانه، نژادپرستانه و ستیزه‌جویانه‌ی دولت ترکیه علیه خلق کورد را محکوم می‌کنیم."

اتحاد زنان سوسیالیست در اروپا همچنین اعلام کرد، "زمان آن فرا رسیده است که علیه این حملات همراه با خلق کورد مقاومت را افزایش دهیم و به صورت بیشتر و گسترده‌تر از آنها حمایت کنیم."

در این بیانیه همچنین آمده است که از زنان خواسته شده است که علیه سیاستهای نژادپرستان در هر جایی مقاومت شکل گیرد و مقاومت را افزایش دهند.