به هلاکت رسیدن چهار ارتشی ترکیه از سوی نیروهای ه.پ.گ

نظامیان رژیم اشغالگر ترک در ارتفاعات شهید درویس منطقه خاکورک هدف عملیات نیروهای گریلا قرار گرفتند. بر پایه‌ی گزارش مرکز اطلاع‌رسانی ه.پ.گ در این عملیات ۴ ارتشی ترکیه از پای درآمدند. گریلاهای ه.پ.گ در منطقه چلی نیز به نظامیان ترکیه حمله‌ کرده‌اند.

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای از کشته شدن چهار نظامی رژیم اشغالگر ترک در باشور کوردستان خبر داده است.

متن اطلاعیه به این شرح است:

"نیروهای ما ساعت ٧:٣٠ روز ٣٠ ژانویه/ ١٠ بهمن در چارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا نظامیان رژیم اشغالگر ترک مستقر در ارتفاعات شهید درویش در خاکورک از مناطق محافظتی مدیا را هدف حمله قرار دادند. در این عملیات یک سنگر اشغالگران هدف قرار گرفته و به تمامی تخریب شد. کشته شدن ۴ ارتشی دشمن تأیید شده است. ارتش ترک در پی این حمله با اسلحه‌های سنگین به اطراف خود تیراندازی کرد و سپس اجساد کشته و زخمی‌هایش را با هلی‌کوپترهای سیکورسکی از منطقه خارج نمود.

همچنین نیروهای ما رأس ساعت ٩:۴٠ روز ٣١ ژانویه/ ١١ بهمن نظامیان ارتش اشغالگر ترکیه در تپه کوردینه بخش چلی استان جولمرگ را هدف قرار دادند. در این عملیات نیز استحکامات و مواضع دشمن هدف قرار داده شد. از تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن خبری در دست نیست."