'تا آخرین نفس برای آزادی خلق و رهبرمان می‌جنگیم'

گریلاهای نیروهای مدافع خلق کوردستان ضمن تبریک سالگرد تأسیس پ.ک.ک خاطرنشان کردند،'برای آزادی خلق و رهبرمان تا آخرین دم می‌جنگیم.'

گریلای ه.پ.گ رزان بوتان، برخودان فارقین و شرزان ولات به مناسبت سالگرد تأسیس پ.ک.ک در سخنانی با خبرنگار خبرگزاری فرات بر ضرورت وحدت ملی کوردها در مقابله با اشغالگران تأکید کردند.

رزان بوتان گریلای ه.پ.گ می‌گوید: عید رستاخیز را تبریک می‌گویم. گریلاهای آزادی کوردستان در تمامی مناطق مبارزه برای آزادی را ادامه می‌دهند. برای آزادی کوردستان، خلق‌های تحت ستم و رهبر آپو مبارزه می‌کنیم.

برخودان فارقین یکی دیگر از گریلاهای کوردستان گفت: سالگرد تأسیس حزبمان را قبل از همه به رهبر آپو بنیانگذار حزب و همچنین به تمامی خلق میهن‌دوست تبریک می‌گویم. ما بر مبنای ٢٧ نوامبر مبارزه را گسترش داده و تا آخرین قطره خونمان ایستادگی می‌کنیم. تا خلقمان و رهبرمان آزاد نگردند زندگی را بر خود حرام می‌کنیم.

شرزان ولات از گریلاهای ه.پ.گ هم می‌گوید: ما ۴١ سال مبارزه پ.ک.ک را پشت‌سر گذاشته و وارد ۴٢مین سال می‌شویم. شور و شوق فراوانی داریم. به خلقمان و خلق‌های تحت ستم می‌گوییم که نتیجه این مبارزه پیروزی است. با مبارزه به فاشیستم دولت ترک و رژیم‌های اشغالگر منطقه پایان می‌دهیم. پیروزی متعلق به خلق‌های فرودست است. از جوانان کورد برای پیوستن به صفوف گریلا دعوت می‌کنیم. جوانان کورد بایست نیک بدانند که تمام پیروزی‌ها با مبارزه گریلایی کسب شده‌اند.