تبهکاران داعشی کشته شده در مخمور غذا و داروی ساخت ترکیه همراه داشتند

بر روی اجساد دو تبهکار داعشی که از سوی گریلاهای ه.پ.گ در مخمور به هلاکت رسیده بودند اجناس و داروهای ساخت ترکیه پیدا شدند

حمله شامگاه یکشنبه ٢ فوریه تبهکاران داعش به کمپ پناه‌جویان مخمور با پاسخ دندان‌شکن نیروهای خوددفاعی و گریلاهای ه.پ.گ روبرو شد. در جریان تحقیق از محل اختفای تبهکاران كشته شده مقادیری درمان و اجناس ساخت کشور ترکیه کشف گردید.

این تبهکاران روز ٢ فوریه در کوهستان قرچوخ مخمور به سه چوپان که در حال چراندن دامهای خود بودند حمله کرده و آنها را زخمی کرده بودند. دو تبهکار داعشی سپس هدف عملیات غافلگیرکننده نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) قرار گرفتند و از پای درآمدند.

پس از کشته شدن تبهکاران یادشده تحقیق و تجسس در منطقه از روز دوشنبه ٣ فوریه آغاز شد. از محل اختفای این تبهکاران چندین کوله‌پشتی و لباس، مقادیری خوراک و درمان نیز کشف شدند.

روی جلیقه‌های ضدگلوله تبهکاران نوشته‌هایی قید شده که نشان می‌دهد آنها از سوی سرکرده‌های داعش به تبهکاران هدیه داده شده‌اند. همچنین مواد خوراکی و درمانی همراه تبهکاران نیز ساخت ترکیه هستند. اینکه چگونه تبهکاران مواد درمانی و یا خوراکی ساخت ترکیه را به دست آورده‌ و یا از چه طریقی برای آنان ارسال شده‌ است جای سئوال دارد.