تداوم جستجو برای یافتن کولبرهای مفقود شده در مریوان

تلاش برای یافتن جسد کولبر ١۴ ساله‌ی مفقود شده در ارتفاعات تَتَه همچنان ادامه دارد.

شب سه‌شنبه ۲۶ آذر چند کولبر در ارتفاعات تَتَه هورامان به دلیل برف و بوران وکولاک و باد شدید راه خود را گم کرده و مفقود شدند.

صبح روز سه شنبه در پی مفقود شدن این کولبران مردم منطقه و نیروهای امداد برای یافتن آنها به ارتفاعات مورد نظر رفتند.

پس از چندین ساعت پیکر یکی از کولبرهای مفقود شده با نام "آزاد خسروی" پیدا شد که به دلیل سرمازدگی جان باخته بود. چند ساعت پس از آن نیز حسین کرمی (٣۵ ساله) با وضعیتی وخیم و بیهوش پیدا شد. فرد مذکور توسط مردم و نیروهای امداد ۱۱۵ به بیمارستان بوعلی مریوان منتقل و در آنجا بستری شد.

علی رغم تلاش بسیار مردم اما موفق به پیدا کردن یکی از کولبرهای مفقود شده با نام "فرهاد خسروی" برادر کولبر جان باخته "آزاد خسروی"  نشدند. با فرا رسیدن شب و تاریکی هوا و یخبندان شدید به ناچار جستجوها متوقف شد.

مردم شهر مریوان و هورامان و مناطق و روستاهای نزدیک به تَتَه از صبح زور به همراه نیروهای امداد جستجو برای یافتن کولبر مفقود شده را آغاز کردند.

هم اکنون صدها تن از مردم در ارتفاعات تَتَه به دنبال فرهاد خسروی می‌گردند. نیروهای امداد نیز امروز با کمک سگهای تعلیم دیده به منطقه اعزام شده و تلاشها همچنان ادامه دارد.

کولبر مفقود شده تنها ۱۴ سال سن دارد و به ناچار به همراه برادر ۲۲ ساله‌ی خود به کولبری رفته بود که به دلیل گرفتاری در کولاک برادر وی جان باخته و او هم همچنان مفقود می‌باشد.