تله انفجاری گریلا در شرنخ: ۴ اشغالگر کشته شدند

در نتیجه برخورد نظامیان رژیم اشغالگر ترک با تله انفجاری گریلاهای کوردستان در منطقه کاتو ژیرکا، ۴ اشغالگر به هلاکت رسیدند

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای جزئیات عملیات نیروهای گریلا علیه نظامیان رژیم اشغالگر ترک و حملات هوایی دشمن را منتشر کرد.

در اطلاعیه آمده است:

"کشته شدن ۴ اشغالگر در شرنخ

ارتش اشغالگر ترک در ده قاچه واقع در منطقه کاتو ژیرکا در بخش الکه استان شرنخ تحرکاتی را آغاز کرد و یکی از یگان‌های دشمن تحت کنترل نیروهای ما قرار گرفت. نیروهایمان در چهارچوب کارزار انقلابی شهید مدیا ماوا و شهید رزگار گوَر ساعت ١۶:٣٠ روز ٢٩ ژوئیه علیه این واحد از نظامیان دشمن عملیاتی انفجاری را به انجام رساندند. در این عملیات ضربه مهلکی بر نظامیان دشمن وارد شد، ۴ اشغالگر کشته شدند و ١ اشغالگر زخمی شد.

جنگ در کوهستان گابار

ارتش اشغالگر ترک روز ١٣ ژوئن عملیاتی نظامی را در منطقه گابار استان شرنخ آغاز کرد. ارتش ترک در دو نوبت در ساعات ١۵ و ٢١:٣٠ اقدام به بمباران این منطقه با کرده و با استفاده از هلی‌کوپترهای جنگی سیکورسکی سربازان خود را در منطقه مستقر کرد. در نتیجه درگیری‌هایی که تا روز ١۴ ژوئن ادامه یافت رفقایمان دلیل، شروان و روهال به شهادت رسیدند. جزئیات شناسنامه رفقای شهید را در اطلاعیه‌ای جداگانه منتشر خواهیم کرد.

حملات توپخانه‌ای به آواشین

روز ٣٠ ژوئیه ارتش اشغالگر ترکیه منطقه تابورا عربان واقع در منطقه آواشین از توابع مناطق حفاظتی مدیا را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داد. در نتیجه حملات دشمن جنگل‌ها و مراتع این منطقه دچار آتش‌سوزی شدند."