تله انفجاری گریلاهای ه.پ.گ در سرت؛ ۵ اشغالگر در هفتانین به هلاکت رسیدند

در عملیات نیروهای گریلا در هفتانین ۵ اشغالگر کشته شدند. دو پناهگاه و یک سنگر محل استقرار دوشکا آ۴ منهدم شندد. در سرت هم نظامیان اشغالگر ترک با تله انفجاری نیروهای گریلا مواجه شدند.

اطلاعیه مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) به شرح زیر است:

"نیروهای ما در چارچوب کارزار انقلابی «جنگ هفتانین» روز ۴ آگوست عملیات‌هایی را علیه نظامیان رژیم اشغالگر ترک به انجام رساندند. جزئیات عملیات‌ها از این قرار است؛

تک‌تیراندازان ما ساعت ١٧:٣٠ علیه نظامیان مستقر در تپه شهید آدار عملیاتی را به انجام رساندند. در این عملیات یک نظامی دشمن به سزای اعمالش رسید.

نیروهای ما ساحت ١٨:۵۵ علیه نظامیان رژیم اشغالگر ترک در تپه شهید برخودان واقع ارتفاعات خانتور عملیاتی را به انجام رساندند. از دو جهت این تپه هدف حمله قرار گرفت، دو پناهگاه و یک سنگر محل استقرار اسلحه سنگین آ۴ منهدم شدند و در مجموع ۴ اشغالگر از پای درآمدند. این عملیات برای گرامیداشت غیرنظامیانی انجام شد که در حمله هوایی ارتش ترک در روز ٢۶ ژوئیه به بامرنی جانباخته بودند.

تله انفجاری در سرت

ساعت ١٣:١٠ روز ۴ آگوست نیروهایمان علیه یک خودرو زرهی ارتش ترک که از پایگاه عربو در ایالت سرت به سوی منطقه هویل در حرکت بود عملیاتی انفجاری را به انجام رساندند. در این عملیات ضربه‌ای مهلک بر خودرو دشمن وارد شد. شمار دقیق کشته و زخمی‌های دشمن محرز نشده است."