جوانان از هر چهار بخش کوردستان به مقاومت شرف می‌پیوندند

جوانان از باشور و روژهلات کوردستان علیه اشغالگری دولت ترکیه خود را به روژاوای کوردستان رسانده و به مقاومت می‌پیوندند. آنها از همه‌ی جوانان دعوت می‌کنند تا به مقاومت شرف بپیوندند.

علیه حملات اشغالگرانه‌ی دولت اشغالگر ترکیه و تبهکارانشان به شمال و شرق سوریه، جوانان از هر چهار بخش کوردستان به مقاومت شرف می‌پیوندند.

جوانانی که به مقاومت پیوسته‌اند در رابطه با دلایل پیوستن خویش به مبارزه به خبرگزاری فرات گفتند.

درسیم گرمیانی اهل چمچمال خاطرنشان نمود که میان روژاوا، باشور، باکور و روژهلات تفاوتی وجود ندارد. وی گفت، "دشمن به اراده وشرف ما حمله کرده است. علیه اشغالگری دولت ترک به مبارزان ق.س.د پیوستم. از همه‌ی جوانان کوردستانی به ویژه جوانان چمچمال باشور کوردستان می‌خواهم، که در مقابل دشمن قاتل و اشغالگر یکی شوند و از شرف خود محافطت کنند. این جنگ، جنگ شرف و وجدان است. از هر چهار بخش کوردستان و همه‌ی جهان جوانان به این مقاومت پیوسته‌اند. من به طور ویژه از جوانان باشور می‌خواهم که به مقاومت بپیوندند."

یونس عمر علی اهل پنجوین هم گفت، من ۱۵ سال پیشمرگه‌ی ی.ن.ک بودم. وی گفت، "من این سالها در باشور کوردستان برای دفاع از مردم آنجا جنگیدم و امروز نیز در روژاوای کوردستان علیه حملات اشغالگران آماده‌ام جان خود را فدا کنم. جوانان باشور کوردستان مرزها را نمی‌شناسند. من هم به اردوغان می‌گویم «ما جوانان باشور اجازه نمی‌دهیم توهمات تو به حقیقت بپیوندند». از همه‌ی جوانان پینجوین می‌خواهم به مقاومت روژاوا ملحق شوند."

محمد آزاد اهل کرکوک نیز اعلام کرد، این جنگ، جنگ یک بخش از کوردستان نیست، بلکه جنگ همه‌ی کوردستان است. او گفت، "وظیفه‌ی همه‌ی جوانان کورد است که در مقابل اشغالگران از خاک خود دفاع کنند. ما باید در مقابل این اشغالگری به پاخیزیم."

روژوار عمر اهل سلیمانیه اعلام کرد، او برای مقابله با اشغالگری ترکیه به مقاومت روژاوا پیوسته است. روژوار گفت، "تا پایان دادن به این اشغالگری آماده‌ام تا با دولت اشغالگر ترکیه بجنگم. از همه‌ی جوانان هر چهار بخش کوردستان می‌خواهم که دولت ترکیه را بایکوت کنند."

شوان محمد جوان دیگر اهل سلیمانیه نیز گفت، "وجدان من حملات اشغالگرانه و قتل‌عام غیرنظامیان را قبول نمی‌کرد. از همه‌ی جوانان می‌خواهم که به مقاومت شرف ملحق شوند. این جنگ، فقط جنگ روژاوای کوردستان نیست بلکه جنگ همه‌ی کوردهاست. از خلق باشور هم می‌خواهم که دولت ترکیه را بایکوت کنند و شریک این اشغالگری نشوند."

هیمن اهل سنگسر نیز از جوانان باشور کوردستان و منطقه‌ی راپرین خواست در مقابل اشغالگری به پا خیزند و به مقاومت بپیوندند.

حبیب یاسین یک هموطن دیگر نیز اعلام کرد، "من از باشور کوردستان به مقاومت پیوسته‌ام. برای شکست اردوغان اشغالگران من اینجا هستم."

احمد وفایی اهل خراسان روژهلات کوردستان هم گفت، "من هزاران کیلومتر را طی کرده‌ام و خود را به روژاوا رسانده‌ام. برای عمل به وظیفه‌ی ملی و انسانی، من خود را به خواهران و برادران خود رسانده‌ام. من آمده‌ام تا در مقابل دشمنی که می‌خواهد خاک و ملت مرا از بین ببرد، مبارزه کنیم. ما اجازه نخواهیم داد دولت فاشیست ترکیه خاک ما را اشغال کند."